Routeservice

• eric

Is er al iets bekend over de routeservice van Dacia

er gaan verhalen dat dit toch anders is dan de routeservice van Renault, nu heb ik het niet nodig gehad maar maakt de beslissing om b.v.b de ANWB op te zeggen even moeilijk.

als ik dit lees

http://www.oving.nl/DACIA/default.htm

dan zit er wel vervangend vervoer bij, maar er word ook gesproken dat dit niet zo is.

Eric

• Remco Jan

In het garantieboekje staat niets over vervangend vervoer. Wat wel wordt geleverd is:

- Reparatie ter plaatse

- Wegsleepdienst naar de dichtsbijzijnde Dacia garage of andere garage die de reparatie kan uitvoeren.

• Avaka

Als ik het goed heb begrepen heb je bij Dacia GEEN vervangend vervoer. Hetgeen ook de enige reden is dat ik mijn ANWB lidmaatschap nog aanhoudt.

Heb ooit eens met het hele gezin ergens ‘opgesloten’ gezeten, dat nóóit weer.

• Luuk

Ben een jaar geleden vanwege een pech-geval gedwongen lid geworden van de ANWB, maar mijn gezin werd werd desondanks achtergelaten bij een tankstation… Ik moet er wel bij vertellen dat ik na een klacht hierover de inschrijvinsgkosten terug heb gekregen (twee maanden later), maar ik had inmiddels al de pech-hulp van NA (National Academic) afgesloten. Dit jaar tijdens de vakantie in Frankrijk weer pech gehad (jaja, ik moet echt een nieuwe…), en ben toen goed geholpen, inclusief vervangend vervoer. En dat voor maar bijna 30 euro, voor heel Europa. Dus àls de routeservice niet inclusief vervangend vervoer is, en àls ik een MCV ga aanschaffen, dan laat ik die pechthulp maar gewoon doorlopen.

• eric

ik ben met mijn oude auto ook toen goed geholpen door de ANWB maar omdat en bij aflevering en op de vermelde site die routeservice van dacia werd vermeld begon ik even te twijfelen op drie jaar(de garantie periode) scheelt het toch weer geld

groet

Eric