Zonnebescherming

• Yanna

Hallo “Daciasten”,

ik heb even een vraagje, ik woon in Spanje en mijn Dacia staat daar nu dus ook, alleen ik ben nu even in Duitsland op vakantie en wou dat nutten om een zonnebescherming te kopen voor de voorruit en de twee voorste zijvensters. Ik had al van verschillende mensen in Spanje gehoord dat ze dat in Duitsland via internet bestelden. Nu heb ik hier ook zoiets gevonden, maar dat kostte zomaar even 84€. Dat lijkt me wat veel, dus heb ik een zonnebeschermer voor de voorruit gekocht die ik nu zou willen knippen en hier de randen bij iemand laten afwerken met een naaimachine. Maar daarvoor heb ik dus de maten nodig van mijn zijvensters en mn Dacia staat in Spanje… Kan iemand me helpen???

Alvast heel erg bedankt,

Yanna

• A3aan

A: Wat is een zonnebeschermer?

B: Wat voor Dacia gaat het over? (Sedan/MCV/Sandero?)

Wat meer info en je krijgt hier gegarandeerd antwoord op je vragen, hoor!

groet

A3aan

• Yanna

Ja, idd een MCV. En die zonnebescherming weet ik niet goed hoe je dat noemt in het Nederlands, dat zilver ding dat je achter de venster legt als de auto in de zon geparkeerd staat. De vensters zijn niet recht neen, en thuis heb ik er een sjabloon in karton van liggen, jammer genoeg vergeten mee te nemen. Nu hopen, dat ik hier ergens een Dacia tegenkom…

Toch bedankt!

• a3aan

OK, ik denk dat het inderdaad de goede benaming is maar ik kon me er even niks bij voorstellen, maar hebben dit soort dingen geen standaard maat? Ik wist eerlijk gezegd niet dat er verschillende maten van zijn.

Anders gewoon op de gok zo'n ding meenemen naar spanje, ze kosten bijna niks als je ze tenminste standaard koopt bij een euroshop, en daarvan heb je er heeeeeel veel van in Duitsland, en waarschijnlijk heeft de Lidl of de Aldi ze ook wel.(mijn favo winkels in Duitsland) :-)

suc6 met je speurtocht