Eindelijk de Dacia

• Michiel

Gisteren om 14.00 de Dacia in Alkmaar opgehaald, na 4 maanden was het wachten waard.

Dacia Logan MCV 16.16v laurette in Gris Comete. Echt een fijne auto op binnen wegen en snelwegen.

Meteen 150km gereden alleen de cruis controle moet ik rustig voor gaan zitten, dat lukte niet 1,2,3 gisteren. Dat gaat vandaag of morgen lukken.

Over 2 weken naar Frankrijk dan wordt die pas echt in gereden.

gr. Michiel

• pilo

Gefeliciteerd met je MCV en veel veilige en plezierige kilometers toegewenst.

Welke cc heb je. Ik heb er ook één (Gold cruise) en ik vind de bediening nu, na 3 maanden nog niet erg handig.

De gebruiksaanwijzing die ik er bij kreeg was ook niet erg duidelijk, maar op de site van de leverancier vind je een betere.

• aletta

Gefeliciteerd Michiel

Welkom bij de clup :), en veel (rij)plezier in Frankrijk.

Aletta

• magomat

Lap weer eentje die zijn Dacia al heeft.

ik moet nog zo lang :(

Ik wens jullie vele gelukkige en veilige kilometertjes .

En geen probleempjes met jullie wonderkindje.

Groetje vanuit Vlaams-Brabant, België

• Gunter

Proficiat met je nieuwste aanwinst en mag ik je ook welkom heten in de wereld van Daciasten?

Ik heb de mijne nu een week en zou hem al niet meer kunnen missen.

Van alle wagens die ik heb gehad in de 20 jaar dat ik rij is dit echt de enige waarmee ik zelfs de hoek zou omgaan enkel al om er maar kunnen in te zitten.

• Michiel

Ik heb ook de Gold Cruise ga vanmiddag naar een rustige weg. Om daar de Cruise Controle te proberen.

Michiel

• Dick

Hoi, je kunt de gebruikershandleiding van de Gold Cruise CM - 25 vinden op:

info@goldautomotive.nl

Groeten Dick.

• a3aan

Van harte gefeliciteerd, en veel fijne en veilige kilometers toegewenst.

(en het legertje Daciasten groeit en groeit en groeit en…….enz.) ;-)

• Richard

en per 21 aug 2008 komt er weer 1 bij en wel een Gris Platine 1.6 16v 7 zitplaatsen, hebben er maar iets van 3 weken op gewacht