Het zou ook wel de startmotor/dynamo kunnen zijn, dan klapt ook telkens de 70 amp. zekering onder de motorkap eruit.
Niets aan doen, weg laten brengen naar een dealer.
Deze zekeringen heeft men normaal gesproken niet eens bij zich als reserve.
Even een update:
Bedankt voor jullie meedenken.
Onze auto is even “kwijt” geweest. Blijkbaar kon niemand vertellen waar 'ie was.
Gelukkig is 'ie na twee dagen weer tevoorschijn gekomen en alsnog bij onze dealer afgeleverd. Daar gingen de wenkbrauwen omhoog en weet men ook zo één twee drie nog niet wat te doen. Morgen begint de grote zoektocht. Daarna hoop ik meer te weten.
Neorej (zonder z'n brandweerrode, snik)
Hij doet 't weer!!
Na lang zoeken is het probleem boven tafel gekomen. Bij het aanbrengen van de LPG installatie is er een schroef in een kabelboom terecht gekomen. Volgens de garage lag deze kabelboom op een plek waar hij eigenlijk niet hoorde te liggen. Door het schuren langs de schroef is er uiteindelijk kortsluiting ontstaan. Geen technisch defect dus.Ze gaven aan dat we gedurende onze vakantie van 4000 km in Zweden eigenlijk geluk hebben gehad. Het had elk moment kunnen gebeuren. 't Zou nu niet meer voorkomen (we hopen dan maar dat de overige kabelbomen wel liggen waar ze horen).
Maar al met al weet ik nu nog niet waar die zekeringen onder de motorkap voor dienen.
Nog even over het feit dat de auto ‘kwijt’ was. Het afsleepbedrijf gaf afgelopen maandag aan dat de auto was getransporteerd, De garage had niets ontvangen. Hoe het precies heeft gezeten weet ik niet, maar 24 uur later was íe er gelukkig wel. Twee dagen later konden we weer gaan met die banaan.
Greetz,
Neorej.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?