Logan aan banden!

• Jean-Guillaume

Welke ervaringen hebben Loganrijders met hun banden m.b.t. levensduur, lawaai, nat weer, comfort enz.? Ik overweeg n.l. om bij mijn nog te bestellen Logan MCV Michelins te laten monteren. Doen dus, of maar niet ? Dank alvast voor jullie reactie(s).

• wimpie

Op mijn sedan waren michelins gemonteerd, prima rijeigenschappen, normaal rijdgeruis, heb er inmiddels 6500 km opzitten.

• Jean-Guillaume

Bedankt voor de snelle reactie Wimpie. Ik vroeg ernaar omdat ik bij de dealer een Logan zag staan met de Roemeense Debica Passio (!) banden. Nooit van gehoord, maar het merk heeft geen al te gunstige recenties op het web. Vooral m.b.t. lawaai en in de regen.

• jacky

Ik rijd al een jaar (40.000 km) op de Dacia banden. Geen enkel probleem…

• Michel

Ik heb ook de Barum banden geen last mee prima bandje, tuurlijk als ze op zijn gaat er vanzelf een bekender merk onder

• Frank

De standaard Dacia banden die onder de auto van mei 2008 zitten zijn prima als het droog is. Als het enigzins nat is merk ik dat je snel gaat doorslippen met het optrekken (hoef je niet eens zoveel gas te geven).

Ik kan eigenlijk niet wachten tot de Goodyear winterbanden er weer onderkunnen.