Winterbanden

• Maloud

Dankzij een forumlid heb ik een aantal weken geleden een paar stalen velgen te pakken kunnen krijgen en ook nog eens voor een Dacia prijs.

Ongetwijfeld zijn er hier mensen die al ervaring hebben met winterbanden. De vraag is dus, wat bevelen jullie aan, met in het achterhoofd, Dacia prijs.

Ik hoor graag van jullie

• Frank

Ik heb vorig jaar uitvoerig rondgekeken en uiteindelijk ben ik voor de scherpste prijs/kwaliteitverhouding uitgekomen bij kwikfit (waar ik als reclame 1 band gratis kreeg). Dit had ik niet verwacht !

Wel moet ik zeggen dat ik perse de Goodyear UG 7+ (in Duitse testen regelmatig testwinnaar) in de maat 195/65/15 91H wilde hebben (waren voor mijn vorige wagen). Uiteindelijk betaalde ik voor alles inclusief montage en balanceren als ik het mij goed herinner rond de 270 (zonder velgen)).

Ik raad je ook aan om eens op internet rond te speuren, er bestaan verschillende sites zoals (www.bandenwinkel.nl, www.autobandenmarkt.nl, www.bandengids.nl, www.onlinebandenshop.nl, www.onlinecarshop.nl, www.debandenconcurent.com, www.novarota.nl).

Groet en succes met zoeken.

Frank

• spikey

ik heb ook gekozen voor de goodyear ug 7 +

ben zeer tevreden met de banden en ze hebben zeer veel grip als je op een besneeuwde weg rijd .

in januari gekocht bij profile met als actie 5 banden voor de prijs van 4

en een waardebon van 25 euro te besteden bij anwb

tot slot nog een slagzin ingevult en daarmee een tomtom one gewonnen