dacia garage België

• magomat

Wij zijn vandaag naar Mons geweest waar de eerste garage was van Dacia (alleen Dacia ) Volgens ons blijkt dit een kleine oude garage geweest te zijn van Renault en

is deze volledig leeggemaakt en heeft men buiten aan de gevel het logo en de kleuren

van het merk aangebracht.

binnen is er niets buiten enkele auto's één Mcv drie sandero's en in de ex garage zelf waar de brug stond vroeger stonden twee mcv's en twee sandero's.

boven in de showroom waren enkel rekjes geplaatst en daar waren enkele

artikelen geplaatst zoals armsteun en tapijtjes enz enz;

dus je kan hier niet echt spreken van een garage.

Met de auto gaan ze naar de nieuwe garage van Renault een beetje verderop.

het is meer een toonzaal en verkoopzaal .Aan de wagens werken ze niet daar.

dit ter info.

de twee Mcv's waren trouwens nog niet verkocht .

allebei 85pk eentje met airco gris komeet en de andere blauw zonder airco en ohja 7

plaatsen allebei.Dus als er mensne opzoek zijn om eentje direct te hebben.

op naar Mons :)

• Gunter

Hoe? Je zei toch dat je bij bestelling van de jouwe geen in voorraad was?

Als die MCV's daar staan moeten die er toen ook al gestaan hebben want in die korte tijd zal er wel geen levering geweest zijn en anders hadden ze jou gemakkelijk die komeetgrijze kunnen aangeboden hebben als ze wisten dat er een dergelijke ging komen die zou moeten dienen als model.

Die jij hebt gekocht zit er toch tussen, niet? 85 Pk, komeetgrijze, airco, 7- zit?

Als ik van jou was reageerde ik hierop ! Desnoods moeten ze die van jou maar annuleren zodat je met deze kunt buitenrijden.

• Frans

Ik weet niet vanwaar u bent maar als je meer keuze wil en een groter assortiment in een deftige garage kan je ook in Hasselt terecht.

http://www.paesmans.be/index.cfm/page:renault-vestiging-auto-sporting-center

• magomat

ik ben inderdaad onmiddelijk naar de garage gereden. Na een kijkje in de pc bleek alleen maar een 70 pk blauwe mcv vrij te zijn.

Wat doen de garages nu.Als er een tekort is bvb MCV dan halen ze die uit hun systeem en kunnen ze de wagens in de showroom laten staan en ze verkopen de wagen zelf dan.

dus ik kon de wagen in Mons kopen.

Maar ik moest dan nog een tweede dakvak bij bestellen ,de radio, en het beschermnet.

trouwens in Mons is daar geen werkplaats en het is te ver van waar wij wonen.

de buurt van Halle.BHV :)

de bestelling annuleren op welke basis zou ik dat kunnen doen ? Mijn garage heeft niets verkeerd gedaan. En ze hebben bevestigt dat onze bestelde mcv een phase 2 gaat zijn.

trouwens iemand op de hoogte van het feit dat Mons melde dat de levertijd terug langer zou worden of is het weer een verkoopspraatje.

en ik heb nog een vraagje het loop pack zou dit nog passen op de phase 2 want ik dacht er eentje te plaatsen maar nu ik weet dat ik een phase 2 zal hebben ga ik dit eerst eens uitvogelen.

• Gunter

Wie niet waagt niet wint.

Als ik het was (en ik wilde asap een MCV) dan liet ik me horen in jou garage. Mischien zijn zij niet direct verantwoordelijk hiervoor maar dan zouden ze toch als klankbord dienen voor mij en de bonen heet mogen vreten.

Als zij zich er met God weet welk axcuus zouden proberen er vanaf te maken zou ik eens binnenwippen bij die Dacia dealer in Mons. Die zou mischien wel een achterpoortje kunnen weten als hij plotsklaps een wagen kan verkopen ;-)

Oh neen, als dit bij mij was gebeurd waren de poppen aan het dansen gegaan, zoveel is zeker.

Een mens meerdere maanden laten wachten terwijl er enkele steden verderop (bij wijze van spreken) een model klaar staat, net dat wat jij wil ?! Ohlalaaa, die zouden weten welk uur het was ….

Maar als jij wilt wachten is dit jou goed recht natuurlijk.

En ja, mischien heb je dan een phase 2, alhoewel ik persoonlijk de huidige snuit apparter vind. De snuit van de phase 2 gaat imo teveel in de massa opgaan denk ik als ik de fotos mag geloven die we tot op heden gezien hebben.

• magomat

Ger wat betreft de face lift deel ik met jou de mening dat het huidige model iets heeft .

de nieuwe gaat op in de massa.

het is niet meer een Dacia.

maarja we kennen de garagehouder en ze zijn echt goed voor hun klanten

de service is echt 100%

onderhoud gedaan bellen ze enkele dagen later alles oké, ben je tevreden enz.

moet je te lang wachten rijden ze met jou naar huis en brengen ze de auto

thuis bij jou.allemaal zonder gemor zonder kosten.

Ik ben andere garages waar je een nr bent en je bankkaart hun beste vriend.

dus dit speelt voor mij een grote rol.

ik wil nog wel als een klant worden behandelt.

zelfs nu gingen ze op regelmatige basis ons op de hoogte houden van stand van zaken van de bestelling.

de verkoper was daarvoor special een halve dag uit zijn verlof gekomen om dat wij die vraag hadden.

en mijn vrouw heeft liever eentje rechtstreeks vanuit de fabriek waarom??

het zijn vrouwen he hebben andere hersenkronkels :)