Deukje ....

• Martin Jacops

Het eerste deukje doet altijd pijn (het tweede trouwens ook) maar dit weekend was mijn mcv aan de beurt. Met het openmaken van een deur van de naast mij geparkeerde auto heb ik dus een klien deukje cadeau gekregen. Volgens mij is hij er vanaf de binnenkant wel uit te krijgen maar weet iemand toevallig hoe je de binnenbekleding van het bijrijdersportier kan demonteren??

Graag wat tips en alvast bedankt, Martin

• ploegies6

Wel eens heel veel kleine en grotere deukjes gezien op een MCV

Onze MCV kreeg een hagelbui te verwerken in Italie aan het Gardameer.

Hagelstenen als tomaten. Wel zo groot maar niet zo zacht.

Er stond nog een MCV op de camping misschien ook een forum bezoeker?

groet Frits

• zitterdwolf

Hoi,

Ik kan je vraag niet beanwoorden. Ook bij mijn MCV heeft een collega bestuurder zijn sporen achtergelaten. Ik had een deuk met daartegenaan een soort van puist waarbij de lak was beschadigd. Ik heb het klusje aan de vakman overgelaten. Vorige week is het gemaakt. Ik was de auto drie dagen kwijt… dan weet je pas goed wat je mist in een andere auto!!!

Van het schadebedrijf vernam ik dat de reparatie ruimt €800,- had gekost !!!!! Dat vond ik nogal fors. Gelukkig mag die rekening naar de verzekering.

Groet,

Zitterdwolf

• jaapbrandenburg

Hoy Hier ook een pechvogel met hagelschade IK heb in julli ook de hagelbui in gelderland mee gemaakt De schade is vijf duekjes op de motorkap en twee in het dak Totaalbedrag +_500 De verzekering dekt de schade

• Vinnie

jaapbrandenburg schreef:

>

> Hoy Hier ook een pechvogel met hagelschade IK heb in julli

> ook de hagelbui in gelderland mee gemaakt De schade is

> vijf duekjes op de motorkap en twee in het dak Totaalbedrag

> +_500 De verzekering dekt de schade

5 + 2 ?

Hihi, ik had er ongeveer zeventig (auto stond in de luwte van de gevel) en er waren er in de straat met wel tweehonderd deukjes :-) Bij mij was de schade ongeveer € 1500,-

• piewie

Zelf had ik de mazzel tijdens die hagelbui net op weg van Arnhem naar Zutphen te zijn. Toen de hel losbarstte (en wat maakte die hagelkeien een lawaai op dat enorme dak!) snel gevlucht onder het dak van een Shell-station in Dieren. Het was daar gezellig druk, vooral motorrijders, maar geen schade opgelopen.

• a.m.boon

In mijn auto zijn al een 5 tal deukjes met een sleutel of iets dergelijks geslagen.

De verzekering wil het wel vergoeden maar ben dan wel 2 treden in de noclaim omlaag.Is wel zonde van mijn nieuwe dacia.

• John7p

Frits,

Wij stonden op camping piantelle (Moniga del Garda). Maandag voor de hagelstorm gingen wij naar huis.

John (nog schade vrij)

• magomat

ik ben onlangs op you tube filmpkjes tegen gekomen waar men door middel van een houdertje dat men lijmt op de deuk men via een beugeltje de deuk eruit kan hevelen.

Het andere was dmv stikstof en een haardroger. Men verwarmt licht de deuk op met een haardroger en dan spuit men stikstof op dedeuk en na verloop van enige tijd springt de deuk er vanzelf uit. Opmerkelijk is dat de verf niet zou beschadigt zijn.

heeft dit iemand reeds gedaan ?

• ploegies6

schade bij ons €4500

Frits