Tijd tussen prod en garage

• magomat

Ik heb een vraag .

Wanneer de mcv van de produktieband loopt vanaf dan tot in de garage, hoeveel tijd neemt dit ongeveer in beslag ?

Is dit in fagen of weken uit te drukken.

groeten

• Avaka

Bij ons duurde de totale aflevertijd tussen de besteldatum en de afleverdatum exact 8 weken. De MCV was binnen 2 weken al gereed gemeld vanuit de fabriek. Daarna heeft het dus nog ruim 5 weken geduurd voordat hij bij de dealer van de trailer rolde. Ivm onze vakantie konden we de auto al na 3 dagen afhalen bij de dealer.

Als ik het goed begrijp is het bij ons heel vlot gegaan, normaliter houdt Dacia een periode van 3 maanden aan.

• piewie

Herwers in Doetinchem had - op een dakvak na - precies mijn voorkeur op voorraad, dinsdag gezien, vrijdag reed ik er in. 3 dagen dus, wat wel goed uitkwam omdat mijn (toen nog) auto meer schade dan dagwaarde had. (weg er mee dus)

Ook wel frappant: Zaterdags voor het eerst over Dacia gehoord, drie dagen lang reviews en artikelen gezocht (waarbij deze site veelvuldig geopend werd :-) ) en dinsdag de koop gesloten. Moeders had zelfs nog nooit een MCV gezien.

O ja, op vrijdagmiddag begaf de versnellingsbak van mijn Space wagon het.

• wimpie

Even wat betreft de levering van de sedan na de vlucht van de MCV, besteld begin september kleur blue egée plots kwamen er zo,n achterstanden MCV,s dat deze ten koste van de sedan,s ingehaald gingen worden.Medio december kleurverandering blue ottoman werd het, in productie januari daarna werd de sedan 4 april afgeleverd, en weer even daarna sedan word niet meer geleverd, sandero komt eraan + de kleur blue ottoman gaat uit produktie. Tel uit je winst, ondertussen heb ik nu een collector,s itum, Dacia Logan sedan blue ottoman.