merkloos

• ad

ik rijd nu merkloos rond want iemand

vond mijn dacia embleem

zo mooi dat hij hem aan zijn

verzameling heeft toegevoegd.

zo is het wel kaal aan de voorzijde

iemand enig idee wat dat kost?

groet ad

• Frans

Zo`n springende Jaguar kost €180. Weet ik omdat hij er bij mij afgesloopt en gestolen is. Erger is de forse schade aan de motorkap. Die dingen zijn nogal stevig bevestigd.

Je kunt dus maar beter een Dacia hebben!

En uit ervaring kan ik zeggen dat de Roemeense Reus heel wat betrouwbaarder en degelijker is dan de 10x zo veel kostende Engelse Lady.

Maar de laatste is zo mooi dat ik haar alles vergeef :-)

• piewie

Hoop niet dat het een rage wordt, die mooie grote blauwe emblemen. In de jaren negentig was het bij jongelui erg hip om met een VW-embleem aan een ketting naar de disco te gaan. Je zag toen veel golfjes en polo's met beschadigde grille.

Zou je trouwens een Sandero grill (inclusief nieuw logo) op de mcv kunnen zetten?

Niet dat ik dat wil hoor, ik vind het wel leuk die grote blauwe dingen voorop; daarmee onderscheid je de Mazda's en weet je dat je kunt knipperen en zwaaien.

• piewie

Ja, de voortrekkers. Dat iedereen aan je blauwe embleem kan zien dat je ooit een trendsetter was, wars van status en lacherige gezichten. Dat je niet zo iemand bent die na alle successen en goede testen is mee gaan lopen!

Daarom is dat embleem ook b.l.a.a.u.w.

Bewust Langgeleden Anders Alternatief Uitgeweken Wagenbestuurder.