komt DACIA met meer modellen

• geert

Komt DACIA met meer modellen.

De logan MCV de stationcar uitvoering. Is een goede uitkomst , hij is praktisch en ruim en veel waar voor je geld.

Ik ben blij dat de logan sedan , is geschrapt . in europa willen de mensen een hatchback of een stationcar.

Sedan is , in europa niet zo populair omdat ze de achterkant niet zo mooi vinden.

Komt DACIA ook met meer modellen , een kleiner model onder de Sandero. In de renault clio klasse .

ik heb wel gehoord dat ze met een suv komen.

DACIA moet in europa ook goed gaan verkopen.

De DACIA heeft nu een nieuw logo , dat ziet er veel mooier en sjieker uit.

• magomat

Er komt tegen 2009/2010 een SUV dat staat gepland.

Verder komt er officiel niets bij ,maar ze zullen wel al volop bezig zijn om andere modellen te ontwikkelen.Maar dat is zeker nog top secret.

Eigenlijk wat vindt je dat er nog moet bij komen

een sedan

een break

een hatchbak

een pick-up

en een van

en ze hebben nu al moeite om ze gemaakt te krijgen.

• Danni

Een model onder de Logan/Sandero zou wel logisch zijn.

Als ze al voor de prijs van een miniauto een Sadero kunnen maken.

Dan zouden ze een Alto concurrent kunnen maken voor een geweldige prijs.

Iets waar in Europa gezien alle milleu eisen en heffingen zeker vraag naar zal zijn.

Maar ja, ze zitten nu al met tekort aan produktie capaciteit.

Een nieuwe fabriek een idee???

• Vinnie

“ik ben blij dat de Logan sedan is geschrapt”

Dank je! ga maar eens in Frankrijk of Duitsland kijken…. of beter nog in alle ander landen waar deze auto succesvol is…. zonder de sedan was jouw MCV er helemaal niet geweest.

De meningsvorming van mensen die er zelf nooit één hebben gehad is zeer waardevol! Er zijn wel meer producten niet succesvol geweest in bepaalde markten omdat mensen elkaars onzin napraten. Ik ga toch ook niet roepen dat je de Sandero niet moet kopen omdat de bagageruimte veel kleiner is dan die van een sedan? Je kunt ook een bestelbus kopen, die is NOG GROTER dan een MCV. Of koop een tweedehands vrachtwagen!

En wat betreft de achterzijde van de sedan: kus mijn *****

• A3aan

Helemaal mee eens Vinnie, ik krijg steeds positieve reacties op mijn sedan en over de achterkant….. zodra je de kofferbak opendoet zie je mensen wit wegtrekken.

Alsof een vectra zo'n mooie achterkant heeft!

Ennuh…. wat dat kussen van de achterkant betreft, ik kus de achterkant van mijn eigen sedan wel…. :-)

• Vinnie

Inderdaad A3aan,

Probeer maar eens iemand onder zo'n bagageafdekscherm in bedwang te houden (het woord alleen al)!

Vinnie : -)