Lange levertijd?

• Caky

Ben vanmiddag even een rondje wezen rijden bij enkele dealers langs..en het verhaaltje klopt dat er weinig voor je inruilauto wordt gegeven,maar ik kon de verkoper ervan overtuigen dat ik net zo graag een auto wou kopen als dat hij wou verkopen en dat de beslissing bij hem lag…dus kon ik mooi tussen twee dealers een verschil van 750 euro toucheren.Levertijd voor mijn nu bestelde MCV is ongeveer 5 weken inclusief gasinbouw .Dus nog even wachten en dromen……

• magomat

dit is in Nederland hé.Daar zouden nog geen problemen zijn er waren ongeveer

nog 1500 plaatsen voorzien. De langere kevertijden gelden voor België of Duitsland

waar de produktie plaatsen aan de band op zijn . Als je geluk hebt kan er nog wel ergens voor of achter een wagen staan bij een dealer en heb je hem direct.

drie maand zo nu ongevee 4 maand worden , maar afwachten .

• Caky

Klopt helemaal Magomat .Heb ook gevraagd wanneer de phase 2 op de markt komt maar daar wist deze dealer officieel nog niks over te zeggen. Och en als ie voor extra service de opbergruimte boven de tweede zitrij er nog wil inzetten is met die bereidwilligheid de deal niet meer zo moeilijk.

Is welbekend dat ze met de prijs weinig marge hebben.magomat schreef:

>

> dit is in Nederland hé.Daar zouden nog geen problemen zijn er

> waren ongeveer

> nog 1500 plaatsen voorzien. De langere kevertijden gelden

> voor België of Duitsland

> waar de produktie plaatsen aan de band op zijn . Als je geluk

> hebt kan er nog wel ergens voor of achter een wagen staan bij

> een dealer en heb je hem direct.

> drie maand zo nu ongevee 4 maand worden , maar afwachten .