Stoelhoes

• magomat

Ik heb een berlingo en zat er ook vlug door, mijn broer heeft een 308 sw enkele honderden kilometer en hop erdoor door de bekleding.

het hangt af van wat we zelf dragen soms broeken met klitband zijn nefast een

schroevendraaier of iets dergelijks knal een gat enz.

ik denk dat het niet alleen aan de stof ligt. Mijn broers is zwaar van bouw en in zijn sedan Laureate heeft hij nog geen enkele probleem met de bekleding en hij heeft al 50000km dus.

maar als erinderdaad merdere mensen met de zelfde soort van bekledng dit hebben

dan scheelt er iets.

• Ger

moderatie offtopic

• traction-avant

moderatie offtopic

• dacia.startpagina.nl

moderatie offtopic

• Rene en Ingrid

Mooie reacties allemaal wel wat van opgestoken.

Maar is er iemand die gewoon een antwoord weet op de vraag die we stelden?

• Jos D

Ik bedoel maar heb er nu 2000 kilometer opzitten.

En ze zien er uit als 200.000 kilometer.

Volgende week naar de dealer dus.

Jos D

• magomat

http://www.jlprods.fr/logan/brochure-logan.pdf

in deze catalogus kan je ook eens kijken

• piewie

10.000 km, laureate, geen beschadiging. Zelf draag ik meestal katoenen broeken, dat kan schelen maar op de achterbanken raggen mijn kinderen als ik privé rijdt, dus inclusief een kinderzitje en een stoelverhoger en op de middelste bank heb ik drie keer per week een tuba-in-hardcase staan. Toch een koffer van bijna dertig kilo, met metalen randen en beslaf en 550 liter inhoud. Een mastodont dus zogezegd die toch voor een behoorlijke slijtage zou moeten zorgen.

Niets van dat al.

Ik meen ooit ergens gelezen te hebben (was het op jouw site Ger) dat de stoelen van een fabriek vlakbij in Roemenië komen en dat die stoelen in veel merken auto's te vinden zijn. Misschien is er bij de basic- en ambiance wat op de kwaliteit van de bekleding bezuinigd? In mijn Laureate iig geen slijtage te zien. (ja, de mattenset is al vrij snel aan het rafelen een mattenset met Herwers-Renault er in geborduurd, maar dat is een ander topic)

• Jos D

Ook ik rij de Laureate uitvoering en heb ook vaak een katoene korte broek of lange broek.

Dus die vlieger gaat helaas niet op.

Inmidels zijn er ook slijt sporen op de bij rijders stoelen en de achter bank.

Morgen langs de dealer.

Jos D

• Wendy

Mijn stoelhoezen zitten er mooi strak omheen, kwestie van de elastiekjes goed vastmaken en spannen dmv haakjes in de achter en onderkanten van de stoelen en banken.

Ik heb een antraciet grijze auto met zwart met blauwe bekleding (kleur van het logo) dus alles ziet er strak en mooi uit.