daciasite

• Eric

Hallo allemaal,

Vooral een dikke proficiat voor de mensen die aan deze site werken

Wij hebben ook een dacia mcv besteld en hebben die pas begin januari.09

sinds kort heb ik deze site gevonden en ben er niet meer van weg te krijgen.

wat er ook om en rond de dacia gebeurt,het is hier te vinden.

Het is gewoon weg fijn prachtig super goed

Dit wou ik jullie toch even laten weten.

Groetjes,

Eric

• piewie

Nou Ger, mocht je iets raars voelen op de plek waar de zon nooit schijnt…. even die veer er weer uittrekken.

Maar terechte opmerking van Eric: Hulde.

• Gunter

Oppassen met deze site en forum hoor, kan na een tijdje serieus verslavend effect hebben :-)

• Tine

Wij hebben nu al 11000 km erop zitten met onze 7 zitter en vanaf het moment dat de Dacia via een reclame folder in december 2007 onze aandacht had getrokken , ben ik op de site van Ger terecht gekomen. Inderdaad veel info,maar ook gewoon gezelli. Ook al ben ik even een tijdje niet op de site geweest sinds de zomer, ik blijf wel af en toe kijken. Vind het ook leuk om te zien dat er steeds weer nieuwe mensen de Dacia ontdekken. Gisteren heeft iemand mij op de parkeerplaats nog uitgebreid uitgehoord over onze Dacia, en dat is ook leuk.

• Erik Schothans

Onze gris platine zevenzitter komt eind oktober binnen… Maar de voorpret is al begonnen door deze site. Lekker elke dag even kijken welke armsteun het beste is, hoe ik 12volt stroom kan inbouwen, welke speakers eventueel geschikt zijn en nog tonnen meer! Toen de site er onlangs een paar dagen uitlag was het echt ff afkicken!!!

Keep up the good work…