Leaseprijzen 1.6 16V 5 zitter

• Johnny Logan

Wie kan en wil me de leaseprijs noemen van een Dacia Logan MCV 1.6, 16V 5 zitter? Het gaat om de prijs exclusief benzine en inclusief al het overige. Eea op basis van ongeveer 15000 km per jaar. Bedankt alvast.

• Ruud

Hoi Jonny,

Probeer het eens op de volgende link http://directlease.nl/DLNl/go/dacia/

Succes

Ruud

• Remco Jan

345 euro/maand. Dat is wel erg goedkoop. Staan er nog kleine lettertjes op die site? (bijvoorbeeld: prijzen vanaf een wagenpark van 500 auto's). Bij ons op het werk hebben we niet zo heel veel leaseauto's (een stuk of 100) en de prijzen liggen toch een stuk hoger dan wat je bijv. directlease.nl ziet.

• Johnny Logan

ANWB geeft op dat de 1.6 8v 5d, 7 pers, nieuwprijs 13695, - exclusief brandstofkosten in z'n totaliteit € 321,- per maand kost, prijspeil 1-7-08.

Als particulier dan wel te verstaan. Ik vermoed dat DirectLease veel meer marge heeft dan de particulier op de basis prijs, de vaste kosten en reparatie en onderhoud.

Ik vermoed dat de prijs van Directlease van € 345,- wel realistisch is. Weliswaar is dit de prijs van een nog uitgeklede versie, dus met asseccoires en opties wordt de prijs hoger. Echter het blijft prijstechnisch een stuk gunstiger om voor Dacia te kiezen.

Weer een reden om Dacia te gaan rijden, te leasen!

• Remco Jan

Die 345 euro is waarschijnlijk ook ex BTW, voor een consument wordt het dan al 410 euro.

En wat jouw laatste punt betreft: bij ons op het werk staat de MCV ook in de leaselijst (alleen de dieseluitvoering), maar niemand heeft 'm tot nu toe uitgekozen (ik ook niet trouwens). Vrijwel iedereen zoekt een auto uit die zo dicht mogelijk bij het maximale leasebudget ligt.