Sandero caravanspiegels

• Eugenius1960

Das Original aus Holland!

REPUSEL Wohnwagenspiegel Repusel Alufor z.B für DACIA Sandero

Alufor, Glas Plan, Arm kurz

http://cgi.ebay.de/REPUSEL-Wohnwagenspiegel-z-B-fuer-DACIA-Sandero-NEU_W0QQitemZ270400325390QQcmdZViewItemQQptZReisemobil_Caravan_Teile?hash=item3ef51d870e&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1229%7C240%3A1318%7C301%3A0%7C293%3A4%7C294%3A50

Op Ebay zijn een hele hoop leuke hebbedingetjes te vinden!

• doubie

Ik heb hetzelfde probleem bij een Ford Mondeo ( 2003): riempjes te kort !!

heeft U al een oplossing, zoja welke ?/

bvdank. doubie

• tozz

Voor de caravanspiegels zijn verleng stukjes in de handel hiermee kan je de spiegels op elke buitenspiegel passend kan maken.

Wel heb ik tegen het trillen / omklappen van de caravan spiegels een elastiek (van je voortent of bijzettent) met een touwtje aan de auto vast gemaakt.

Het makelijkste punt om vast te zetten zijn de scharnierpunten van de motorkap (hier zit een gaatje in) naar je caravanspiegels toe.

een klein beetje onder spanning een knoop maken en de elastieken vangen de eerste schokken perfect op.

Ik heb zelf een MCV 1.5 dci ben door frankrijk heen gereden tot voorbij Bordaux met een Adria max 1300 kg, constant in de 4e versnelling en af en toe bij een sterke klim terug naar de 3e versnelling.

• tozz

Voor de caravanspiegels zijn verleng stukjes in de handel hiermee kan je de spiegels op elke buitenspiegel passend kan maken.

Wel heb ik tegen het trillen / omklappen van de caravan spiegels een elastiek (van je voortent of bijzettent) met een touwtje aan de auto vast gemaakt.

Het makelijkste punt om vast te zetten zijn de scharnierpunten van de motorkap (hier zit een gaatje in) naar je caravanspiegels toe.

een klein beetje onder spanning een knoop maken en de elastieken vangen de eerste schokken perfect op.

Ik heb zelf een MCV 1.5 dci ben door frankrijk heen gereden tot voorbij Bordaux met een Adria max 1300 kg, constant in de 4e versnelling en af en toe bij een sterke klim terug naar de 3e versnelling.

• henk

ik heb deur spiegels die zitten met rubber elasstiek met een haak onder de deur vast ze zyn te koop om dat ik een nieuwe kip 37 heb gekocht daar heb ik geen spiegels meer nodig

• astrid

hallo,

ik zoek ook een riempje (ben er 1 kwijt) en weet ook niet waar ik die kan kopen

weet u het misschien?