Levertijd Sandero LPG 6 maanden

• Tiemen

Hoi,

Ik heb een Dacia Sandero op LPG besteld kreeg gisteren een telefoontje van de garage dat ze hem niet konden leveren :(

Het gaat nog zeker 6 maanden duren voor dat ik de auto kan krijgen , over 2 maanden hopen ze een datum van levering te kunnen zeggen, ik kon de auto annuleren zonder kosten of wat dan werd mijn contract verschuurt.

Dus nog 6 maandjes zeker wachten voor dat we in de Dacia Sandero kunnen gaan rijden.

Hebben er nog meer mensen een Sandero op LPG besteld ?

• g.van deursen

Begin april heb ik voor een Sandero getekend. Aangezien ik perse op lpg wil blijven rijden moet er in de Sandero een LPG-tank. Drie weken later ben ik door de

dealer gebeld dat het waarschijnlijk pas tegen het eind van dit jaar mogelijk is de wagen met gas te leveren. Een annuleringsaanbod is mij niet gedaan. Lastig omdat ik een oude auto heb (slooppremie! ) die begin oktober weer/nog een APK

moet ondergaan. Lastig leven met die onduidelijkheid, zeker als het mogelijk nog verder wordt opgeschoven.

• Tiemen

Er is mij gezegd dat Okt, dit jaar wel haalbaar is en dat de auto dan ook leverbaar is,

Ik hoop het zelf ook ben ook steeds bang dat ik met onze oude auto stil komt te staan en dat ik nog kosten gaat krijgen, gelukkig is dit tot feb. 2010 gekeurd.

• mdejong

Bij welke dealer ben je geweest? Heb zeker interesse!

Mvg

M de jong

• thei

Misschien een optie om die APK nu al uit te laten voeren nu alles nog in orde is met je huidige auto

• Ronald Gerritsen

Eind augustus 2010 een Dacia Sandero LPG besteld waar nu juni 2011 nog steeds het wachten op is.

In de maanden die voorbij zijn gegaan heb ik niet stil gezeten en heb ik vele telefoontjes gepleegd.

Ik raad een ieder aan die in een gelijksoortige situatie zit contact op te nemen met Dacia Nederland en te klagen voor de extra kosten die je nu moet maken.

In mijn geval een extra apk en zo het er nu naar uit ziet 11 maanden op benzine rijden ipv op gas.

Dacia Nederland heeft water bij de wijn gedaan en mij de kosten vergoed incl. een SUV pakket op de nieuwe Sandero voor een kwart van de normale prijs.

Succes met het onderhandelen.

Ronald