Armsteun van premlux

• gunter

Volledig mee akkoord.

Hebben sinds augustus onze MCV 1 jaar en de armsteun gaat stroef omhoog wegens barsten daar waar de steun “omhoogdraait” achteraan.

Spul gaat denk ik geen half jaar meer mee gaan want hem omhoog doen heeft als gevolg dat iedere keer hij meer en meer naar de knoppen gaat.

Heb de garagist erover aangesproken daarstraks en alhoewel het gaat om een origineel Dacia onderdeel valt er niets onder garantie aangezien dit gebruiksslijtage is …. yeah sure, dat ding is verdomme gemaakt om omhoog en omlaag te doen dus …. nu ja.

En ja hij is bevestigd dmv de ijzeren beugels met (in 't Vloms) ravetten, weet niet hoe jullie Nederlanders dit noemen.

Ik zal waarschijnlijk vroeg of laat een nieuwe moeten hebben maar toch geen origineel Dacia stuk meer hoor.

Btw : doet me denken aan een post hier een tijdje geleden over iemand die kritieken had over de armsteun van Dacia, had er al een paar versleten.

Ik heb toen ongeloofwaardig gereageerd op doe mens, bij deze neem ik m'n woorden netjes terug 8-)

• pvdhoven

kan iemand eenfoto plaatsen van een geplaatste premlux armsteun?

• Ilco

Ik heb een armsteun geinstalleerd van Premlux. Niks mis mee maar op de console van mijn Logan geplaatst heeft hij behoorlijk wat bewegelijkheid (zijwaarts)

Is daar een oplossing voor/tegen?

• gh smid

ik heb de orignele armsteun met een beugel geplaats door stam en die zit muur vast koste negentig uro

• Carel van den Burg

Paul035 Schreef:

——————————————————-

> Ik had zelf de originele armsteun van Dacia, tot

> mijn vrouw hem gisteren los mee naar binnen nam.

> Afgebroken aan de plastic bevestigingen. Kennelijk

> gaat deze steun maar anderhalf jaar mee als je hem

> dagelijks op en neer beweegt om de gordel vast te

> maken. Daar is -ie dus duidelijk niet tegen

> bestand. Misschien zijn die gordelverlengers

> inderdaad een oplossing als je wat langer plezier

> wilt hebben van de steun en dan moet je hem vooral

> nooit meer omhoog doen.

Eind augustus 2010 breekt spontaan mijn originele middenarmsteun af van mijn nog géén 10 maanden oude mcv met 15.000 km.

Meteen naar de dealer Stokman Alkmaar gegaan om deze schade te claimen op mijn 3 - jarige garantie !

Ik kreeg de mededeling dat dit niet valt onder de garantie, omdat volgens de dealer het met grof geweld zou zijn afgebroken.

Volgens garage Stokman is dit nog nooit eerder voorgekomen.

Een heftig discusie als gevolg, waarbij ik voor mijn gevoel voor leugenaar sta.

Uit onvrede heb ik inmiddels een email gezonden naar de directeur R. Wassing van garage Stokman.

Tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen.

Ik roep op, iedereen die zijn of haar middenarmsteun óók is afgebroken om aan mij een email te sturen met jullie eigen verhaal.

Mijn emailadres is; cavandenburg@kpnplanet.nl

Tevens zal ik jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

• GJvdZ

Heb je een goed spamfilter?

• Paul Molleman

Ga naar Cargoods. Koop voor je Dacia Logan MCV phase 2 een armsteun incl verzendkosten en een extra lederen klep. ca 57 euro.

Zit gegoten en is degelijk. Vandaag besteld en betaald direct. Morgen in huis.

Is stevig en zit binnen 20 minuten vast. Wel klein qua opberging maar chique

De originele van 185 euro bij Bochane maar direct weggegooit. Ik heb het niet eens getracht op garantie te gooien. Het was part of de deal toen ik de auto kocht.

gr. Paul

• Carel van den Burg

Betreft: afgebroken armsteun Dacia/Renault.

Naar aanleiding van mijn email aan de directeur Ron Wassink van Stokman Alkmaar e.o. kreeg ik weerderom een “”negatieve reactie“” ! Na vele jarenlange relatie nu zéér teleurgesteld en zij zijn mij als klant definitief kwijt ! Leuk voor mond tot mondreclame op verjaardagen en partijen.

Ik koop bij Stokman Alkmaar niet eens meer een schroefje of een moertje, laat staan iets groots.

Inmiddels heeft mijn vrouw een nieuwe auto gekocht en wél bij een andere dealer !

Schriftelijke klacht naar de importeur Dacia/Renault-Nederland, deze hebben het voor mij zéér netjes opgelost en kreeg mijn aankoopbedrag plus montagekosten volledig terug betaald.

Binnen twee dagen was het bedrag al op mijn rekening gestort.

Mijn oprechte dank/complimenten aan de importeur, deze geeft dus wél échte garantie en service !

• de jong

Hallo Wiend,

Ik heb zelf een armsteun van Botec Autosport, dit is een Nederlandse fabrikant dus je haalt het direct van de bron, en als er iets mis is kan je dit makkelijk en eenvoudig oplossen.

Bij mij ging er na een week door eigen schuld iets kapot en dit was met 2 dagen nadat het gebeurd was al opgelost.

Mocht je nog op zoek zijn… www.botecautosport.nl

Succes met de zoektocht.

Wiend Schreef:

——————————————————-

> Dit is geen reclame!

>

> Zoekend naar een armsteun voor mijn Dacia Logan

> MCV kwam ik ook de armsteunen van Premlux tegen,

> http://www.premlux.nl .

>

> Zo op het eerste gezicht ziet deze steun er ook

> wel aardig uit, vergeleken met de standaard Dacia