Isolatie motorkap SANDERO

• koekoek

Wie kan mij het besteladres geven voor onderdelen van dacia,

Ik wil in de toekomst extra isolatie aanbrengen onder de motorkap van mijn sandero .

Groet Dirk

• Avaka

Alle onderdelen zijn gewoon te bestellen bij je eigen dealer.

• Claudia & Stephan

Inderdaad, net wat Avaka zegt; gewoon en eenvoudig te bestellen bij de dealer. Motorkap-isolatie is zeker de moeite waard. Ik kan het uit ervaring beamen. Je zult het resultaat wel merken. Bovendien is de montage uiterst eenvoudig, secondenwerk. Ik heb echter ook nog schutbord-isolatie liggen, maar die krijg ik niet gemonteerd. De pasvorm komt ook helemaal niet overeen met het schutbord van de Dacia. Terwijl het artikelnummer wel klopt. Bovendien liggen er allerlei leidingen (o.a. airco), kabels en bedrading in de weg.

• arra

olaha Claudia en stefan en andere dacia liefhebbers,

Gisteren ook een Sandero gekocht en krijg hem pas eind november zegt de dealer. Zag net het berichtje staan over de motorkap isolatie. Was benieuwd wat dit ongeveer kost want dit zou ik misschien wel willen straks als ik hem heb! Hoewel ik eerst even wil afwachten of het geluid meevalt. Tijdens de proefrit viel het wel op maar was het nog niet storend.

Alvast bedankt,

Arra

• koekoek

hallo

Ik heb het ooit eens online gezien plaatjes / artikelnummer / beschrijving :Dmaar kan het niet meer vinden , de isolatie is in ieder geval wel betaalbaar .misschien weet een ander daciast het te vinden

• brumpeer

Die geluidssolatie helpt echt wel. En als je zo'n fijne dealer hebt als wij in Zutphen schroeft hij ze er ook nog even voor je in .

• Peter H.

Isolatiemat motorkap:

Wij hebben hem gemonteerd 3.2.2009

onderdeelnummer: 8200734089

7703077117 klem heb je er 8 van nodig.

Resultaat is goed.

Zeker met rijden caravan ivm meer toeren maken van de 1.6 Mpi

Kosten onder de 70 euro

Onze dealer heeft hem er gratis ingeklikt

Bovendien “kleed”het mooi af.

Een aanrader dus.

Het onderdeel was binnen 5 werkdagen geariveerd.

Groet uit Alphen aan den Rijn

Peter en Margot

• koekoek

:)-DBEDANKT VOOR DEZE INFO

GROET DIRK

• pveijden

ik heb dit ook bij onze dealer nagevraagd. Het kost mij €108,00 incl moteren.

• Gerard Jacobs

Mijn Sandero kan ik morgen afhalen ik heb ook isolatie laten aanbrengen

hiervoor betaal ik all in € 75,00