Isolatie motorkap SANDERO

• Daciast

Ik heb de isolatie toevallig ook besteld, de dealer vertelde mij dat het onderdeel in nalevering staat, dus op dit moment even niet leverbaar is. Even ter info dus :)

Monteren is trouwens prima zelf te doen!

• DeJohan

Iemand recentelijk nog zoiets aangeschaft??

• koekoek

Hallo

Is gewoon bij de renault dealer te bestellen en zelf aan de motorkap aan te klikken,

groet Dirk

• B@TO

@henk

Ja,ja henk rustige rijder ;) zag ik jouw in een ander draadje niet met 170 km door Duitsland rijden :S

Of wilde je daar eens testen hoe hard ie kon (:D

Maar ik denk wel dat je gelijk hebt wat betreft de toeren als je het rond de 3000 toeren houd het best wel mee valt dat motor geluid en ik heb een 1.2 en rijd rustig (nieuwe rijden) ook nooit harder dan 120 kmph. (tu)

• Knutselsmurf

Kan je beter oordopjes kopen Henk.

Dat is veel doeltreffender, compacter, uiterst voordelig en tevens geen last meer van je mede passagiers.

Geen dank voor de tip hoor :D

• lex

Hoi Dirk,

ik laat het bij de dealer doen.Kosten 75 euro voor materiaalTotaal tussen de 100 en 120 euro.

Lex(tu)

• henk

maar ik denk. dat een,, sandero.1.2 meer herie maak dan een1.6 het benzine gebruik blijf ook ongeveer het zelfde 7,7 per 100 km daar kijk ik niet zo na en moterkap isolatie daar beging ik niet aan. als ik 120 km per uur rijd .hoor je de moter haast niet . hoor je hem wel. dan heb. knutselsmurf een goede hind. oordopen dan is het net of je in de bergen rijd dan slaan. je ooren dicht.

• DeJohan

Heeft er iemand nog recentelijk deze bestelling gedaan. Volgens mijn eigen dealer (arend in oisterwijk) is het niet mogelijk om

- Motorkap isolatie

- 2de sleutel met afstandbediening

te bestellen.

Volgens mij klopt dit niet.

• HenkM

Over de motorkap isolatie kan ik weinig zeggen maar wat de dealer verteld over de sleutel is komplete onzin.

Tot 4 sleutels kunnnen worden ingelezen, al dan niet met zender. Vraag eens een andere dealer.

• Henkes

waarom kan er geen motorkap-isolatie bestelt worden?

Wat een nonsens! Natuurlijk kan dat, rij er al meer dan een jaar met deze isolatie, gewoon besteld en ontvangen via mijn dealer.

En wat een inzet van jouw dealer, ik noem dit ongeïnteresseerd of geen zin en luiheid van hun kant.

bah!