als je een pick up of een van wilt…. haal deze dan zelf in roemenie… ik heb er nu 1 al hier staan en 5 pickups besteld en 3 Vans.. ook laat ik deze daar beletteren en alles in 1 kleur spuiten…. kijk op www.dacia.ro voor de prijzen aldaar.. de dealers spreken over het algemeen goed engels… als je wilt kan alles via telefoon en internet worden geregeld.. en als je vanaf arnhem naar de dichtsbijzijnde dealer rijd daar ben je ongeveer 15 uur onderweg…. de prijzen voor de meest luxe pickup met mettalic en en airco en alles eclectrisch zal niet op 10000 euro komen en de simpelste zit nog onder de 7000 euro…. mocht je intresse hebben dan wil graag meerdere tips geven want de prijzen zijn nu al 3500 goedkoper dan belgie en duitsland.. en imet invoeren betaal je alleen keuring en platen samen 130 euro…. In roemenie geven ze je gewoon de garantie boekjes op je eigen naam zodat je europa denking heb voor de garantie.. succes.. ik hoop meer blije pickup rijders tegen te kopen. voor een bedrijfs auto is die gewoon super….