Stepway gekocht, maar wanneer kan ik 'm verwachten?

• Loek

28 augustus besteld, (stepway) Ik ga hem 28 januari halen. Ik heb al een foto genomen.

Hij staat ongepoetst op de binnenplaats van de dealer

• ger 52

stond op punt om stepway te kopen. Helaas werd mijn vrouw stil toen zij plaats nam op de voorstoel. Dan weet ik het al……, de zit is beroerd. Hierna nog een proefrit gemaakt in de Suzuki SX4. Veel betere zittngen en de wagen rijdt voortreffelijk. Helaas veel geld voor zo'n autotje. Daarna wezen kijken naar de Kia Venga. Ruime auto, gemaakt in Europa, perfecte stoelen en helemaal compleet, behoudens de airco. maar dat is ook bij Dacia. De glimlach kwam terug op haar gezicht. Is nog even wikken en wegen, maar het wordt vermoedelijk geen Stepway, zeker vanwege de verhalen over idioot lange en onduidelijke levertijden. Jammer van die stroelen met een veel te korte zitting. Ander had ik het wel geweten want er is verder niets mis.

• ad

goede dag

wij hadden op 20-08-2009 een dacia sandero stepway besteld,en hebben hem vandaag op gehaald,ooo wat rijdt hij fijn.

groeten Ad

• Loek

28 augustus gekocht, ik ga hem over 11 uurtjes halen, een stepway

• Hans

Als je over 11 uurtjes je Stepway gaat ophalen, dan kun je dus verwachten dat je over 11 uurtjes in je Stepway zit. Of zie ik iets over het hoofd?? :)-D

Hans.

• Loek

Lady's and gentleman, we've got him

• johan

Hoi,

Hadden 27 oktober een stepway gekocht en hebben vandaag 29 jan. bericht gehad dat hij al geleverd is.Zijn direct gaan kijken ,wat een juweeltje, nog een weekje wachten en dan kunnen we hem ophalen.Word nog een trekhaak op geplaatst en een armsteun.Nog 7 nachtjes slapen en dan?

• Herke & Brigit

Loek,

Van Harte Gefeliciteerd….:)-D

Herke & Brigit

http://mcvjournaal.punt.nl/

• mickey72

Ben bij de dealer geweest mijn stepway wordt verwacht in week 10.

Maar dan zijn we op vakantie,X(

Moet ik dan nog langer wachten,want we komen pas eind maart weer thuis.

• Rick

18 Februari 2012, stepway besteld.

Verwachte levertijd circa 3 maanden..

Hopelijk half mei of liefst nog eerder..

Gr, Rick