Dacia is prijstechnisch gezien een goede aanbieding. Het valt mij op dat, niet alleen bij Dacia maar bij alle merken er nog vaak een kleine 1000 euro bij komt aan afleveringskosten, wax-benadelingen, gevarendriehoek, pech hesjes, reservelampjes en life-hamertjes en nog meer flauwekul. Ben je nu verplicht dit te accepteren? Het afleveren stelt geen bal voor. de auto wordt rijklaar afgeleverd bij de dealer, de wieldopllen erop drukken, het plastic van de stoelen verwijderen en de kentekenplaten erop schroeven. Hooguit een half uurtjes werk. Wie heeft hier ervaring mee? Een wax-behadeling wordt door de dealer gedaan,is overbodig want iedereen wast zijn auto en er zijn mij geen voorbeelden van bekend dat dit op lange termijn voordelen biedt, integendeel, na bepaalde tijd wordt weer een herhaling van de beurt verwacht. In de oude auto ligt al een doosje reservelampen, hesje en gevarendriehoek, die kan zo over. Neemt iedere koper deze kosten maar voor lief of kan mij iemand vertellen of de overbodige spullen kunnen worden geweigerd. Je koopt immers een auto en geen life-hammer.