Bij de Laureate versie van de Duster dient een aparte radio te worden besteld. Omdat de auto standaard is voorzien vragen ze 495,00 euro voor een simpel blaupunkt radio met bediening via het stuurpaneel. Voor dit geld is er vast iets beters te koop.
Was niet helemaal volledig. Standaard is deze versie voorzien van een airco zonder radiouitrusting. Dat kost 495 euro. Op deze site hoor je dat de kwaliteit van die Blaupunkt het net niet is. Het model lijkt ook wel uit de seventies. Ik zoek geen radio met bling bling en kerstboomverlichting. De Becker Grand Prix, met bleutooth carkit lijkt met wel iets qua design en kwaliteit. Wie heeft hier ervaring mee?
ik zou het toch even invormeren bij bochanen in ede .waar ik mijn duster heb gekocht. volgens mij was die helemaal compleet. het is niet zo,n radio die in de dacias zitten. maar een andere. dat kun je zien op de foto,s. moch het niet zo zijn . dan hoor je het nog wel. van mij. trouwens mijn bmw heb ik van de week aan een particulier ver kocht ik heb er meer voor gekregen dan die mij heb gekochst
Wat ik mij ten eerste afvraag, is waarom je niet bij de dealer gaat vragen wat voor radio, welk type, je voor dat geld krijgt? Als je dat weet, en als je dat met ons zou delen, dan weten we in ieder geval een beetje waar het over gaat en zou er misschien een waardeoordeel over de prijs gegeven kunnen worden.
Dan over Blaupunkt. Ze maken hele goede autoradio's. Dat jij het jaren 70 modellen vindt is een kwestie van smaak. Ik vind het juist wel prettig, een radio met een eenvoudige, recht-toe-recht-aan look en bediening. Komt nog bij dat het technisch erg goede radio's zijn.
Dan refereer je aan Becker. Natuurlijk ziet dat er veel beter uit. Een Mercedes ziet er ook veel beter uit dan een Dacia, maar daar is de prijs ook naar.
@henk:"half mei geleverd?? echt?? Bij Bochane Zeist zeiden ze dat mijn Duster (4x2 Lauréate, Bleu MInéral) in juni of juli pas komt. Ik heb ‘m twee en een halve week geleden besteld. Ik was de eerste die ’m daar bestelde, dus niet dan er al tig voor me waren. Half mei klinkt me als muziek in de oren!!
betreffende de radio: heb er stiekem om gelachen, hoor: koop je de top-versie, zit er geen radio in! zal wel iets oost-europpes zijn. ik zet m'n bijna-nieuwe pioneer-radio over. mag trouwens hopen dat er wel gewoon speakers in zitten (daar had iemand in een ander topic hier het over. schrok me een hoedje!).
zaterdag en zondag is de Dacia te zien in Zwaag. Ik denk, als de auto is zoals ik verwacht hem kan bestellen. Duuste uitvoering maar dan wel zonder lullige radio, zoals afgebeeld in Geneve. Die Blaupunkt's komen ook uit China. Voor het zelfde geld koop ik een betere. Vermoedelijk dus Becker Grand Prix, In design, grijs past hij zeer mooi in een Daas. Geen bling bling met nutteloze kleurenlampjes maar wel gelijk een carkit. Paar knappe speakers en klaar onder de 500 euro!
Iedere autoverkoper roept dat die dingen niet zijn aan te slepen. Laat je niet gek maken. Levertijd verwacht ik zeker tussen de vier tot vijf maanden.
aan lien 78 in een ander luintje .heb ik aan gegeven dat ik de duster lauriate. 4+2 gekocht heb onder voor behoud van een proef rid. je gaad toch geen auto koopen. van een foto die op het internet staat. wand voor 18000 uro. is er zat te koop in deze criustijd. de meesten auto merken. waar je overens altijd proef kan rijden. geven duizende uro,s korting bijvoor beeld zag ik bij stam in vleuten.qashai 1800 van 2009 met 19000 km op de teller. tekoop staan met twaalf maanden garantie voor 19000 uro kleur blauw metalic+nevi radio zes luitsprekkers werkeluk een pracht wagen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?