hoe rijdt een stepway?

• henk

johan waar heb je de stepway diesel gekocht. volgens mij ben jij de enige in heel nederland. die er mee rijd, wand volgens mij is die negens tekoop.

• Avaka

Johan zal een Vlaming zijn. In Belgie kan je wel de diesel uitvoering bestellen namelijk.

• johan

Inderdaad een rasechte Vlaming , maar wel een echte Daciast

en hier is de diesel uitvoering wel te koop

• loek

Heb mijn stepway nu 2 maanden (1950 KM )

Benzine verbruik precies 1 op 10

Stuurt wat waterig.

Trekt naar links

Uitgelijnt , trekt nog naar links

Garage: we hebben nog geen juiste gegevens om uit te lijnen.

We bellen zodra die binnen zijn?!

Veel bekijks.

Treeplankjes worden snel vuil

Eigenlijk wel een leuke auto, Voor dat geld

Groetjes, Loek

• ger 52

Goh, auto trekt naar links, ongevoelige besturing? Extreem hoog brandstofgebruik. Klinkt niet bemoedigend. Tuurlijk, niet veel geld maar toch……………………………….

• LED-Lightning

Ik heb geen last van dit gedrag en mijn verbruik is stukken beter… is toch iets specifieks lijkt me dan.

• henk

wat is dat voor een geauwehoer.over uilijnen/ een stepway 1.6 is de zelfde als een sandero 1.6 ik heb hem nu anderhalf jaar. hij trek niet naar rechs. en niet naar lings. onder het rijden. laat ik mijn stuur los dan blijf tie recht door gaan. ondans ik er lichmetalen velgen op het zitten

• loek

13 april nieuwe afspraak

Uitlijnspecificaties zijn binnen

Minteur nam alvast voorschotje, door te zeggen, dan ligt het aan het wegdek

Wij in Den Haag zeggen dan ,Dikke lul, 3 bier

Ik ben inmiddels 25 auto;s verder waaronder alle mogelijke merken.

ik rij nu 43 jaar auto, en een kleine 2 milioen kilometers, nog nooit last gehad met een naar links trekkende auto.

En nu ligt het ineens aan het wegdek

Ik wacht 13 april eerst af, en als dat niet helpt kan ik hem altijd nog tegen een boom zetten. ( all risk)

iedereen nog een fijne dag

• LED-Lightning

Dat is helemaal geen geouwehoer, henk… kun je je nog herinneren dat de Stepway hoger op de pootjes staat dan een standaard Sandero? Dan zijn de waardes die gehanteerd dienen te worden bij het uitlijnen dus ook anders!

• ger 52

Goed nieuws: de Gemeenteraad in Den Haag heeft voorgesteld om aan de grenzen van de stad borden te plaatsen, dat de openbare wegen, binnen de Gemeente Den Haag omgeschikt zijn voor de Dacia Stepway, betreden van de stad, geheel op eigen risico. Overigens is Den Haag een mooie groene stad met heel veel bomen, zoek een mooie uit!