Autoradio met stuurbediening

• alex_ander

Hallo,

Wij hebben een paar weken geleden een Logan MCV besteld, komt begin juni binnen (als het goed is :)).

Nu had ik in de showroom een Black Line MCV zien staan, deze had een autoradio met stuurkolom bediening. Weet iemand of dit alleen voor deze uitvoering is of wordt deze “trend” doorgezet op alle Dacia´s. (dus hopelijk ook op de mijne ;))

groeten,

Alexander

(toekomstig dacia-rijder)

• johan

hallo

ik krijg 12 april mijn mcv en dat is de blackline en ik heeft de radio en stuurkolom bediening er op zitten .

dus als jij geen blackline heb genomen zit het er niet op want dan moest je het er bij nemen als optie..

• johan

hallo

op mijn koop overeenkomst staat

Opties:

Pack exlusive Radio cd/speler met MP3-Ondersteuning,stuurkolombediening en

Jack -aansluiting….Airconditioning……..

• alex_ander

Hoi,

op mijn koopovereenkomst staat:

Pack Exclusive - Radio/CD-speler met mp3 ondersteuning en airconditioning.

maar toen ik de verkoper erop wees dat er op de blackline een andere radio zit zei hij dat ze dit dan doorvoeren op alle modellen. Maar omdat er in de verkoopbranche wel vaker iets, even snel, gezegd wordt, vroeg ik me af of dit ook zo is.

gr.

Alexander

• johan

dat klopt de blackline heeft een andere radio dan denk ik dat de bedieningssatelliet niet op jouw stuur zit..

bij de dealer waar ik hem heb ge kocht stonden er twee

1 gewone—-met een blaupunkt radio er in

2 de blackline–met een andere radio merk weet ik ff niet

en wat de verkopere zegt kan waar zijn maar je heb 2 radio opties.

een met stuur satelliet en een zonder maar je weet maar nooit

en ook bij de blackline kan je de radio niet er uit pakken het frontje dan is een geheel……..

groetjes joahn