Model auto op schaal

• Ron

Weet iemand of de Dacia Sandero als schaalmodel te verkrijgen is ? Liefst in de kleur noir nacré.

Zo ja, waar ? Het is natuurlijk gewoon een hebbedingetje voor in de kast. Maar wel leuk, toch ? :)-D

Gr.

Ron

• henk

zou eens bij stokman in alkmaar invormeren renault dacia dieler

• Uulke CarleyWassenaar (Uul)

Beste Ron.

Dacia startpagina en dan kijken bij Dacia Webcop.

Ze bestaan in elk geval.

Uul

Dacia Webshop(tu)

• Henkes

Ik ben in het bezit van 2 Sandero's, ééntje rij ik naar genoegen in(tu) en de andere staat in de vitrinekast:).

Weet echter niet of de miniatuur in de door jou gewenste kleur te koop is Ron.

Anders kun je hem nog altijd laten spuiten!;)

• Ron

Ik heb een e-mail naar de webshop gestuurd met dezelfde vraag. Hieronder het antwoord. ( ze reageren snel ! B (tu))

Geachte heer/mevrouw,

Op dit moment is de Sandero 1/43 alleen te verkrijgen in de kleuren bleu extrême en gris basalte.

Indien uw kleur leverbaar wordt, zullen we deze meteen op onze website plaatsen. Het is dus raadzaam om de site in de gaten te houden.

www.daciawebshop.nl

Paul van der Matten

manager parts

Stokman

Renault & Dacia

Wolvenkoog 4-6

1822BE Alkmaar

www.stokman.nl

Inderdaad snel Ron, dan neem ik de Gris Basalte want die kleur heeft mijn Sanderootje.

Gr. Uulke.

• kees

http://www.fetscher-car.de/shop/ kijk eens op deze site daar zul je een hele hoop info en spulletjes kunnen vinden .

eventueel kan je het bestellen en dan neem ik het eind juni mee naar Nederland want ik ga er naar toe voor de 5e internationale meeting.

• kees

http://www.fetscher-car.de/shop/themes/kategorie/index.php?searchstring=&sucheallgemein=&searchfield=&sortfield=randshop_artikel.artikel_nr&suchkategorie=&sortorder=ASC&dataoffset=0&datacount=10

Of deze dan ben je er gelijk.