Extra sleutel afstandbediening Sandero

• geer

Hallo luitjes,ik heb gisteren proefgereden in de Sandero 1.2 16V.Na de proefrit vroeg ik de man van de receptie wat een extra sleutel voor de afst.bediening kost. Antwoord 170,00 euro mijnheer!! Is dit de juiste prijs in Nederland ? De dealer is Indumij Dordrecht. Groeten Geer.

• harry

Tip van flip… informeer eens bij een (of 2) andere dealer(s), de mijne doet het voor € 150,-

Incl. programmeren dus, maar dat vind ik ook al heel wat.

Gewoon laten merken dat je het een hele hap geld vindt wil soms ook helpen, en er zijn (niet Renault) automerken/ dealers die het ook voor € 120,- doen (incl programmeren)!

Onderhandelen loont.

• henk

wat heb je eigeluk aan twee afstand sleutels. je kan er maar een gebruiken. als de battery leeg is .dan koop je voor een paar uro een nieuwe. ik heb de afstand sleutel al aanderhalf jaar. voor het op afstand openen van mijn sandero. hij doet het nog pervech

• harry

Oww, nog even ter aanvulling… Als je de auto van plan bent de Sandero aan te schaffen zou ik dit soort dingen niet met de receptie overleggen, maar met de verkoper!

Je kan alle opties op de auto tegen nettoprijs weten te bedingen bijvoorbeeld!

Dus trekhaak met 13 polige stekker voor € 140,-

Middenarmleuning voor € 40,-

Extra sleutel € 80,-??

Kosten rijklaar maken valt ook op af te dingen, tanken kan je zelf, matten zijn niet zo duur, dus max € 400,- kan je voorstellen i.p.v. de soms wel € 800,-.

Een half uurtje moelijk doen levert zo € 500,- op!

De verkoper heeft de auto verkocht als ze het contract getekend zien, en die achteraf in te bouwen opties kunnen dan vaak voor minder weg als je het slim speelt!

De oude auto op marktplaats zetten levert ook maar zo tot 2000,- extra op als je het goed speelt.

Fabrieksopties rekenden wel weer het volle pond!

• Jubbels

Ik heb ook bij de aankoop een extra sleutel met AB gevraagd. In eerste instantie werd een prijs van € 160,00 genoemd.

Dit bleek de prijs voor een Renault te zijn.

De prijs voor Dacia was € 70,00 inclusief programmeren. (10 minuten werk)

Let op dus!

• geer

Reactie op prijs van 2e sleutel . Vraag aan Jubbels ,bij wie kost het 70,-euro?

• geer

Bij wie 70,- Euro ??

• GJ

Man en vrouw willen allebei een sleutel voor de auto misschien? Of ben je zo ouderwets dat alleen de heer des huizes over de sleutel mag beschikken?

• Jubbels

.

• Jubbels

Renaultdealer Kerres in Heerlen