Hallo
Bij welke Sandero 1.2 rijder is het gaspedaal probleem : het optrekken in de eerste versnelling en achteruit opgelost .
Zo langzamerhand wordt dit toch wel tijd , het begint mij bijzonder te irriteren .
Groet Dirk
Dirk,
Ik ben na twee maanden volledig aan de koppeling gewend en kan zonder stotteren wegrijden.
De grootste vooruitgang was toen ik mijn linkerknie niet mer onder het stuur hield maar beetj eopzij richting deur.
Ik heb overigens nog veel te weinig reakties op de enquete (zie draadje of een van de andere dacia pagina's) om een beeld te krijgen hoeveel mensen het probleem hebben of om oorzaken uit te kunnen sluiten.
Maarten
Beste Sandinista.
Ik kan er nog steeds niet aan wennen om in zijn eerste versnelling met sterk slippende koppeling op te trekken .
Ik vind dit echt niet kunnen , laatst stond ik in de file met een weg met een helling nou dat is echt niet leuk , als eerste bij verkeers lichten niet leuk , jammer want verder rijd de wagen goed en zuinig.
groet Dirk
Mensen,
Zet deze problemen eens op de diverse consuemtensites, zoals kassa en radar. We zullen best sandero rijders zijn die nooit op dit prikbord kijken. Bovendien, als de redactie hiet “ brood” inziet, benaderen ze je wel voor een uitgebreide aandacht. Het is toch van de gekke om als een soort bejaarde randdebiel met slippende koppeling en hoog toerental weg te rijden? Tip: leg op de hoedenpland een hoed, dat geeft voor anderen wat meer begrip, zodat ze denken, het is een oudje.
Hoi Ger,
Dit is precies wat ik gedaan heb. Vorige week ben ik dan ook benaderd door een van deze programma's en momenteel wordt e.e.a. bestudeerd, afgewogen, juridisch bekeken enz. enz. (er komt nl heel wat bij kijken voor je op tv bent).
Helaas kan/mag ik hier verder nog weinig over zeggen maar het balletje is gaan rollen zullen we maar zeggen…….
Willem M.
Dus Ger ben ik dat ,,soort,, bejaarde? Inderdaad ben ik 69 en heb al heel wat auto,s onder mijn kont gehad vanaf 1961, de vorige eeuw dus……En mijn Dacia Sandero 1.2 rijd hetzelfde als al die andere auto,s. Niks slippende koppeling en verbaasde blikken om het ,,oudje,,
Hoop je te zien 6 juni en mag je je verbazen over mijn Daas of kijk maar eens op het mcv journaal en klik op tuning om het ,ouwe lullen,,Daasje van mij te bekijken><
Gr. Uul.
Uul,
Het is toch van de gekke, dat mensen met het gaspedaal handicap moeten gaan rijden als oude l*llen. Dat heeft niets te maken met leeftijd. Mijn Ouwe is 86 jaar, onlangs weer rijbewijs gekregen voor 5 jaar en rijdt nog iedere dag met zijn oude, doch in goede staat verkerende Mercedes 190, met automaat. Wie doet hem dat na. Gelukkig kent hij niet de sandereproblemen met de 1.2 liter. Maar het doet mij goed te vernemen dat niet iedereen er last van heeft. Dus de slippende koppelaars moeten niet zeuren? Zo schijnt Dacia er ook over te denken, gelet op het feit dat dit geen prioriteit heeft.
Inmiddels proefgereden in de nieuwe Fiat Panda 1.2, wegenbelasting en BPM vrij,
opgegeven verbruik gem. 1: 20.8, dus laten we zeggen 1:18 moet met gemak kunnen.
Een boven verwachting fijne auto!
Voor de mensen die de Sandero 1.2 te vermoeiend gaan vinden raad ik deze aan.
Ik rijdt naar tevredenheid in een Logan 1.5 dCi, maar… deze word prijzig in de wegenbelasting,
de dealer geeft een geweldige service (not),
en dat terwijl ik fors minder ga rijden, denk ik erover deze te koop te zetten op marktplaats.
Daarna zou het misschien een Sandero worden, maar daar heb ik inmiddels geen zin meer in.
Als laatste wil ik zeggen dat ik met dit bericht geen mensen tegen het hoofd wil stoten, het is alleen hoe ik het zie op dit moment.
Met vriendelijke groeten
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?