Mijn eigen mening over een Cruise Control is dat het géén crusiaal apparaat is dat allerlij gevaarlijke dingen uit handen neemt met alle risico's van dien.
Je zet hem zelf aan en uit en zodra er een storing is ergens is het systeem gaat hij vanzelf uit, zodat dat er nouwelijks een risico bestaat bij het zelf monteren.
Als je het verkeerd doet werkt het gewoon niet.
(Nou ben ik zelf niet vies van auto's verbouwen en ben al vanaf mijn 15e (1992) bezig om apparaten in voertuigen te bouwen)
Mijn antwoord op vragen van klanten die vroegen of zij een luik, radio, airco, tft-scherm of wat dan ook zelf konden inbouwen was :“ 'tuulijk kunt u het zelf, wij doen het namelijk ook zelf.”
Ik ben wel van mening dat wat er ook gebouwd, aangepast, ingebouwd, gemonteerd wordt op, aan of in een voertuig, het alleen maar moet gebeuren als je weet wat je doet.
En er niet aan moet beginnen als je DENKT dat je weet wat je doet.
Natuurlijk voor de garantie, verzekering, kwaliteit, maar in de eerste plaats voor eigen veiligheid, die van je gezin en die van de rest op of langs de weg.
€200,00 euro besparen is uiteindelijk niet altijd leuk.
In de eerste instantie had ik ook de MS-50 besteld, maar ik denk dat ik toch voor iets anders ga, waar ik de snelheidsdraad van de auto voor kan gebruiken.