Ik heb even naar het filmpje van de telegraaf gekeken, nu ja , wat kan ik zeggen.
Het zal wel zijn omdat ik een dacia eigenaar ben dat fouten sneller opvallen of dat negatieve opmerkingen harder aankomen ,maar ik zet toch even op een rijtje wat me nu stoorde aan dit filmpje.
beschouw het als een rant op een forum
-Het fimpje begon met reclame van citroen , nu weet ik dat de reclame voor zo'n internetfilmpjes gerelateerd aan het onderwerp worden gekozen.
Maar reclame van een “citroen ruimtewonder” voor een dacia filmpje , tja
-De eerste slechte commentaar was dat volgens de reporter de duster het zelfde probleem heeft als alle dacia procucten , namelijk slechte
stoelen zonder steun en een veel te korte zit.
Dit is hier ook al uitvoerig besproken maar naar mijn mening zijn dacia stoelen (in mijn mcv dan toch) zeer comfortabel.
-toen begon het pas echt , de reporter bleef het maar hebben over een 1.6 diesel , een duidelijke verspreking.
-Door de 6e versnelling in de “4 keer 4 ” zou het toerental lager komen te liggen , terwijl ondertussen iedereen hier weet dat het hier maar om
3 km/h gaat bij 120 omdat de 6-bak een veel kortere 1e en 2e heeft voor het terreinwerk.
-De restwaarde van een basisduster is 0,0 € , dat heeft deze goed geinformeerde reporter nu al berekend
-En enkel mensen die off-road rijden mogen een duster kopen , de rest is beter af met een mcv.
Nu kan ik me hier wel in vinden , maar hij gaat toch voorbij aan een hele groep mensen die een auto kopen omdat ze deze mooi vinden of omdat
er een bepaalde trend is .
Dus mijn mening over dit fimpje is wel duidelijk denk ik.
Een slecht geinformeerde reporter , die voorbij gaat aan de huidige trends in autoland (goed of slecht ,dat is een andere discussie) om dan na aan paar
sterke uitspraken (0,0 €) een slecht gefundeerd aankoop advies te geven.
Maar ja , alle reclame is goede reclame zeker
zoals ze zeggen , my 50 cents
ps. En om te laten zien dat het niet altijd negatief moet zijn , Het artikel op autozine van de duster is volgens mij zeer goed geschreven.