Accessoires prijslijst Duster?

• Maverick

Wie o Wie heeft een idee wat de prijzen zijn van de mogelijke opties op de Duster?

Ik heb het dan over bijvoorbeeld het ‘robuust pack’, de middensteun/leuning etc.

Her en der kan ik wel wat details vinden zoals op de duitse dacia site, maar een compleet overzicht van alle opties in de brochure is nergens te vinden.

• PD3JCW

Goedemorgen,

Ik weet toevallig dat “pack robuust” 650 euro moet gaan kosten,en de armsteun 225 euro.

De duitse prijzen zijn een stuk leuker dan de nederlandse ;)

• Maverick

Ook goedemorgen,

Had ik nou maar niet op de Duitse site gekeken :( want van deze Nederlandse prijzen kan ik niet vrolijk worden.

Pack robuust: NL - 650 EUR tov DE - 442 EUR.

Armsteun: NL: 225 EUR tov DE - 109 EUR.

Zelfs al zijn de prijzen voor NL incl. montage en die van DE zonder, blijft het een groot verschil.

Misschien tegen de tijd dat ik 'm heb, maar eens een ritje Duitsland maken ;)

Ik schrok ook van de trekhaak! +/- 685 EUR hier en in Duitsland 338,-.

Ga ook daarvoor maar eens kijken wat een ‘doe het zelf’ trekhaak gaat kosten.

• GJ

Gelden die Duitse prijzen ook bij after-sales montage, of zijn dit de prijzen indien je de accesoires meteen meebesteld met de auto? In het laatste geval zit de in de NL prijzen de BPM verwerkt.

• Maverick

Dat is een goed punt, waarschijnlijk zijn de prijzen daar ook alleen met meebestellen van de auto.

Maakt mij eigenlijk alleen maar nieuwsgieriger naar de after-sales prijzen.

Ik denk dat we even moeten wachten tot de Duster ook werkelijk geleverd gaat worden voor de accessoires los na te bestellen/kopen zijn. Ik kan mij zo voorstellen dat de dealers nu alleen de prijzen voor bij de levering incl. montage hebben.

• thei

Met mijn Fiats heb ik altijd betere (lees goedkopere) resultaten bij de duitse dealers gehad.

• ger 52

naderhand aangekochte versieringen voor je Dacia zijn in principe altijd zonder montage. toeters en bellen vanuit de fabriek moet weer bpm worden betaald. Daarom is het vaak niet gunstig om bijvoorbeeld lichtmetalen wielen af fabriek te kopen.

Voor de Duster zijn of komen er veel mooie spullen aan. Indien dat goedkoper is in Duitland, weet ik het wel. Afspraak met een Duitse dealer is snel gemaakt. Ook via internet kan je alles bestellen.

• HenkM

Pack robuust (deurbeschermers + wielkastbeverbreders): € 687,82

Deurbeschermers: € 283,22

Middenarmsteun (Duster Carbone): € 200,00

Incl. BTW en montage.

• HenkM

Wanneer de accesoires z.g. dealeropties zijn (door de dealer gemonteerd (b.v. trekhaak) wordt hier GEEN BPM over geteld.

• Maverick

Dit zijn de dealer prijzen als je ze meebesteld met de auto?

Of maakt het niet uit of je ze meebesteld of achteraf?

Ik sta toch wel te kijken van die prijzen hoor, toch maar een ritje duitsland tegen de tijd dat ik 'm heb. Of op internet bestellen (heeft iemand ook een idee waar?)