Een tijdje terug vond ik een rubber schaalmat die op maat zou zijn voor een Sandero. Zie hier:
http://www.automatten.nl/product/Kunststof_Schaalmatten-Schaalmatten_Kofferbak-Dacia/DACIA_Sandero_(HB~5drs)_2008-heden.html
Zo'n schaalmat zou voor mij een uitkomst zijn aangezien ik sinds kort weer een hond heb die nog heel erg aan de auto moet wennen, met kwijlen en af en toe braken tot gevolg. Zo'n mat zou de bak netjes voor vuil behoeden.
Het mogelijke probleem dat ik voorzie zijn de ogen voor een bagagenet die in mijn Stepway in de kofferbak zitten. Op de foto in deze link kan ik nu niet echt uitsparingen zien die overeenkomen met de hoogte/grootte van de ogen in de kofferbak.
Ik heb de eigenaar van de webwinkel gevraagd voor een bevestiging dat deze schaalmat zou passen, maar er werden alleen foto's gestuurd met als vraag het op deze manier te beoordelen, en nu weet ik eigenlijk nog steeds niet zeker of deze mat gaat passen. Het heeft er alle schijn van dat dit niet past.
- Is er al iemand die dit type mat in zijn/haar Stepway heeft zitten?
- Of is er al iemand die een ander type mat in de Stepway heeft zitten maar ergens anders vandaan heeft?
- Zijn de ogen voor een bagagenet in een Stepway dan zo anders dan in de conventionele Sandero?
Alvast bedankt voor jullie reakties!