Afleveringskosten

• jasmar

De Dacia dealer berekend 655 euro afl kosten waarvan 460 euro voorgeschreven door de importeur, blijft over 195 euro voor een DACIA pakket.Kan iemand mij vertelen waar dit uit bestaat? bij voorbaat dank.

• Mathijs

Ik moest 480 euro betalen voor de afleveringskosten, maar in de folder en op internet staat 540 euro.

Waardoor dit verschil komt weet ik ook niet, maar het verschil bij jou zit waarschijnlijk in het pluspakket.

Dit pakket bestaat o.a. uit een mattenset en volle tank, heb ik dus niet genomen. Je kunt ook nog kiezen voor een speciale lakbehandeling.

De matten werden er zo bijgedaan.

• Mickey72

Wat een prijverschillen:S,Ik heb 180€ betaald,dit inclusief de mattenset,pech onderwegkit en de reserveband.

• RichardMCV

Nou, het kan nog veel gekker hoor…

De ABDgroep rekent maar liefst 845 euro! (nee geen typefout) voor afleveringskosten! Bij de presentatie van de Duster op de Aqua-zoo stonden er prijskaarten met deze afleverkosten vermeld.op mijn vraag per email waarom zij 305 euro meer vragen dan het bedrag in de folder hebben ze tot op heden geen antwoord gegeven.

Ik heb ook bij de dealer hier om de hoek een offerte laten maken, daarop stonden afleveringskosten van 750 euro! Toen ik vroeg waar die 205 euro in zat kreeg ik als antwoord: “een volle tank en een mattenset”. Echter was het ook geen probleem om 540 euro te noteren op de offerte, dan kreeg ik net voldoende brandstof om het eerstvolgende tankstation te bereiken en natuurlijk werd dan de mattenset achterwege gelaten….

Ben toevallig vandaag uit nieuwsgierigheid ook even wezen kijken bij de KIA Sportage, ik kwam erlangs op terugweg van de Daciadealer. Bij deze dealer rijzen de kosten helemaal de pan uit; ze nemen maar liefst 1005 euro! voor het afleveren….. Overigens was die KIA helemaal niets voor mij…

Groetjes,

Richard, www.daciamodellen.nl

• ger 52

tankje benzine, mattensetje, lifehammertje, vestje, scahdeformulier en misschien nog meer flauwekul. Ze flikken het allemaal. Het geeft in ieder geval ruimte om te onderhandelen over het gratis overzetten van de radio, inbouw carkit e.d. Laat je ook niets wijs maken met nog meer flauwekul als waxol beurt voor 225,00 euro. een goedje dat een paar tientjes kost en wordt uitgesmeerd over de nieuwe lak die misschien nog niet eens is uitgehard. Totaal overbodige behandeling naar mijn mening. Andere merken maken er ook een potje van.

• Wiend

Misschien kan de dealer zelf wel vertellen waar de kosten uit bestaan?

• Opa rené

Standaard € 460 incl. BTW.

Dat is het bedrag - Kosten rijklaar maken.

Gevarendriehoek

Lifehammer

Graveren ruiten

Transportkosten

Nulbeurt

Deconserveren en poetsen

Kentekenplaten

Handeling en administratiekosten

Voor € 230 extra incl. BTW. (dealerpakket)

Lampenset

Vestje

Matten

Volle tank

En voor nog eens een € 225 extra de waxol behandeling.

Gewoon voor de standaard prijs die achter in de folder staat gaan.

En zelf gaan shoppen voor wat er in het dealerpakket zit.

Bespaard je snel € 200.

Kun je dan weer een mooie radio voor aanschaffen.

René

• Mark

Mickey72 Schreef:

——————————————————-

> Wat een prijverschillen:S,Ik heb 180€

> betaald,dit inclusief de mattenset,pech

> onderwegkit en de reserveband.

::o

Ik wist dat ze bij jullie in NL zot waren in de garages anders zouden die kosten niet gevraagd worden, maar als ik jou post mag geloven moeten jullie zelfs nog eens extra gaan betalen voor een fuckin reserveband?!

• Ilona

Reserve band zetten ze op de offerte, kostte mij 0 euro