Ik heb begrepen dat in de Laureate versie wel bekabeling naar de voorportieren zit. Naar de achter portieren zal je ze zelf moeten trekken of het de garage laten doen.
Maar dat laatste gaat wel in de papieren lopen denk ik.
“dan moet je zelf draadden gaan trekken en dat kan je niet zelf”
Wedden van wel…
Ik weet ook niet hoe je aan die €1000 komt. Het trekken van de bedrading (ervaringdeskundige) kost ca. 2 à 3 uur inclusief achterdeuren. Er van uitgaande dat er helemaal NIETS ligt.
In de folder staat duidelijk dat de auto radio voorbereid is incl. antenne. Rest maximaal 2 uur werk in het meest slechte geval.
In ieder geval zit er in de mijne wél bedrading straks; dat is door de dealer nog nagevraagd. Antenne en bedrading naar vóór. Achter zou je zelf moeten regelen, evenals de radio zelf en dus inderdaad ook de speakers. Blijf het raar vinden dat die er niet inzitten…
Ik heb een Lauréate besteld. Mijn huidige Pioneer-radio komt erin, en de dealer zou voor speakers zorgen, en dan zou het het doen. Dus: bedragding voor zit in de Lauréate er gewoon bij, hoor. No worries!
opa henk Schreef:
——————————————————-
> ja henkM als je de radio niet neem dan moet je
> zelf draadden gaan trekken en dat kan je niet zelf
> . dus naar een in bouw bedrijf zet dan je
> portemonee. maar open radio + luitsprekers + alle
> bedrading kost toch een slordige 1000 uro heb je
> dat wel eens gezien in een garage hoe ze een radio
> in bouwen
Voor mij waren de kosten (zelf gedaan) incl. een luxe radio en goede speakers en kabels € 230
http://fotosite.woelmuis.nl/dacia/index.html
René.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?