Welke speakers voor de Duster?

• Maverick

Ik heb begrepen dat in de Laureate versie wel bekabeling naar de voorportieren zit. Naar de achter portieren zal je ze zelf moeten trekken of het de garage laten doen.

Maar dat laatste gaat wel in de papieren lopen denk ik.

• opa henk

ja henkM als je de radio niet neem dan moet je zelf draadden gaan trekken en dat kan je niet zelf . dus naar een in bouw bedrijf zet dan je portemonee. maar open radio + luitsprekers + alle bedrading kost toch een slordige 1000 uro heb je dat wel eens gezien in een garage hoe ze een radio in bouwen

• opa henk

ik weet dat er geen draaden in zitten wand toen ik proef gereden heb bij stam hebben wij er naar gekeekken we hebben het rooster er afgehaald van de lauriate

• HenkM

“dan moet je zelf draadden gaan trekken en dat kan je niet zelf”

Wedden van wel…

Ik weet ook niet hoe je aan die €1000 komt. Het trekken van de bedrading (ervaringdeskundige) kost ca. 2 à 3 uur inclusief achterdeuren. Er van uitgaande dat er helemaal NIETS ligt.

In de folder staat duidelijk dat de auto radio voorbereid is incl. antenne. Rest maximaal 2 uur werk in het meest slechte geval.

• LED-Lightning

Is het nu ineens weer opa henk?

• Lien78

In ieder geval zit er in de mijne wél bedrading straks; dat is door de dealer nog nagevraagd. Antenne en bedrading naar vóór. Achter zou je zelf moeten regelen, evenals de radio zelf en dus inderdaad ook de speakers. Blijf het raar vinden dat die er niet inzitten…

Ik heb een Lauréate besteld. Mijn huidige Pioneer-radio komt erin, en de dealer zou voor speakers zorgen, en dan zou het het doen. Dus: bedragding voor zit in de Lauréate er gewoon bij, hoor. No worries!

• Avaka

Er is geen touw aan vast te knopen aan henk en henk en alle andere varianten.

De waarschuwing van de webmaster heeft helaas (nog) niet geholpen.

• opa henk

avaka je moet eens luiteren wat hij .zeg er zijn teveel namen die henk heeten. daar om heet ik voor taan opa henk. is dat goed of heb je liever dat ik mij henk noem. ik ben tenslote al tien jaar opa van drie klijn kinderen

• Opa rené

opa henk Schreef:

——————————————————-

> ja henkM als je de radio niet neem dan moet je

> zelf draadden gaan trekken en dat kan je niet zelf

> . dus naar een in bouw bedrijf zet dan je

> portemonee. maar open radio + luitsprekers + alle

> bedrading kost toch een slordige 1000 uro heb je

> dat wel eens gezien in een garage hoe ze een radio

> in bouwen

Voor mij waren de kosten (zelf gedaan) incl. een luxe radio en goede speakers en kabels € 230

http://fotosite.woelmuis.nl/dacia/index.html

René.

• PD3JCW

1000 euro voor het inbouwen van een radio en wat draadjes trekken…

Pfoe ik kom het voor de helft wel doen, als het moet bij je thuis voor de deur zelfs :)