Hoi Opa Rene,
Naar aanleiding van jouw website vandaag maar even langs de Action geweest, want mijn ruitenwissers begonnen flink strepen te trekken. Vermoedelijk heeft de strenge winter hier ook aan bijgedragen, maar gezien mijn Sandero van september 2008 is, was het hoog tijd die originele ondingen er eens af te halen.
Bij de Action was de keuze vrij beperkt. Ik heb daarom een exemplaar van 61cm en een van 43 centimeter aangeschaft. Ze passen zonder problemen ook op de Dacia met de originele wisserarmen (diegenen die de motorkap wel beschadigen ). De 43cm wisser voor de rechterzijde is wel een stukje korter dan het origineel (scheelt zo'n 5 centimeter aan de buitenzijde), maar dit wordt denk ik aan de binnenzijde ruimschoots goedgemaakt door de 61cm aan de linkerzijde! Hier in Arnhem schijnt de zon nu, dus ik zal mijn bevindingen even melden na de eerste regenbuien. Heb natuurlijk wel even de ruit gesproeid, en die werd netjes drooggewist, maar dat is natuurlijk geen vergelijking met een flinke hoosbui… Ik meld mij nog!
Groeten,
Mike
http://www.daciast.nl