IK heb een Duster op lpg gekocht
wie heeft er meer informatie? tankinhoud , plaatsing van tank wegenbelasting ?????? enz enz enz
Eurogas in Zeewolde heeft een Duster daar begin maart gehad voor onderzoek naar lpg-mogelijkheden. Het ging om een 4x2-versie.
Resultaat als volgt: er komt een 69-liter ringtank in op de plek van het reservewiel (onder de auto). Mogelijk zou de vulopening onder het bestaande brandstofklepje passen (zou mooi zijn!). Kosten plaatsen installatie: 1999e, net als de MCV.
Voor 4x4 moet alles nog onderzocht worden, maar dat wordt zowiezo een kofferbak verhaal, want de vierwielaandrijving sluit plaatsing onder de auto uit (daar is geen plek voor daar).
Gefeliciteerd met je aankoop vast! Ik heb ook een Duster Lauréate in bestelling staan, ook op LPG. Mijne komt eind juni, moet dan omgebouwd worden, dus ik kan e rhalf juli mee rijden. Joepie!
Hoi HenkM, daar ben ik ook benieuwd naar!
Heb het nog gevraagd bij Bochane, maar die hadden geen idee ervan. Afwachten, dan maar.
Op zich ben ik voor die euro-nozzle, want als dat over een jaar of wat de standaard is, rijd ik anders nog minstens elf jaar rond met een verouderd iets. Da's ook niet wat…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?