levertijd sandero

• Henk Vredegoor

Ik heb 04-06 de garage gebeld, wat dacht je ? Dinsdag 1 juni afgeleverd aan de garage, morgen krijg ik waarschijnlijk bericht, wanneer ik hem op kan halen , wordt n.l. cruiscontrol ingebouwd,

Zal me benieuwen hoe die bevalt, ik heb er in februari mee proefgereden onder zeer slechte weersomstandigheden, sneeuw en regen e.d.

afwachten, ik kom er nog op terug,

Vr. Gr. Henk

• john

hoi hoeijenbos,

Ik heb op 18 mei de sandero blackline besteld. De levertijd vond ik nogal aan de lange kant maar had het er wel voor over.

Tot mijn grote verbazing werdt ik deze week gebeld dat ik hem 9 juli kan komen ophalen!

Dus de levertijd was bij mij maar 7 weken ongeveer….hoop voor je dat je ook snel bericht krijgt.

MVG,

John

• giel

net gebeld door de dealer,onze sandero stepway is gereed, kunnen de auto 6 juli ophalen.

Wij hebben hem op 8 maart besteld

Kunnen niet wachten, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Sjaak

Er is weinig peil op te trekken. Onze auto werd half februari besteld en half juni afgeleverd, dat was ook conform datgene wat in het koopcontract stond. Het is blijkbaar geen kwestie van leveren op overeengekomen datum, ik kan me dat indenken. Misschien hangt het samen met de uitvoering, motor, kleur, benzine/lpg: noem maar wat op. Ik denk dat je er niet moeilijk over moet doen als de afleverdatum naar achteren verschuift in voorkomend geval. Bedenk dat een garage óók liever heeft dat een bestelde auto op tijd wordt afgeleverd, een ingeruilde auto wordt ook alleen maar minder waard in de tussentijd. Maar het is inderdaad zo dat ….. als je een auto hebt besteld, je die het liefst morgen ziet afgeleverd! Alle begrip voor de emotionele kant van de zaak..

• hoeijenbos

Vandaag bericht van de dealer gekregen dat half augustus de sandero geleverd wordt.

Nu maar afwachten of er geen vertraging is.

Ik houdt u op de hoogte.

Gr kees

• J. Buffing

Wij hadden onze Sandero (1.2 16v Laureate) besteld in week 9 (eind februari).

Volgens de planning zou hij dan geleverd worden in week 21 of 22 (eind Mei) 12 weken levertijd.

Dat kwam goed uit want dan kon hij gelijk ingereden worden tijdens een vakantie naar Duitsland.

Maar er zat wat vertraging in de leveringen en het werd dus week 24 (17 Juni).

Dus wij zijn nog met de oude (3 jaar) MCV naar Duitsland gereden.

Inmiddels rijden wij ongeveer 2 weken in onze nieuwe Sandero en hij doet het prima.

Na 700 Km 1e keer afgetankt en het verbruik was 1 op 16 (is nog wel in de inrijperiode)

Dus bij ons was de oorspronkelijke levertijd 12 weken en dat werden er 15.

Groetjes

Fam. Buffing

• hoeijenbos

Als alles goed gaat is de levertijd inderdaad 3 maanden.

Vanmiddag een afspraak met de dealer gemaakt.

Levering vrijdag de dertiende augustus.

ik ben benieuwd.

Wordt vervolgt.

groeten kees

• hoeijenbos

En jawel na 3 maanden zijn we vanmiddag de sandero 1.4 lpg, kleur rouge de feu

op wezen halen. Wat is ie mooi in de zon.

De levertijd van 3 maanden klopte exact.

zowel de koop als de aflevering verliep prima, aandacht, uitleg, flesje wijn.

Hij rijdt lekker, het is even wennen.

Kortom we hopen er veel plezier van te hebben.

gr Kees

• JJW Bakker

Ik heb op 21 meii een Sandero Stepway besteld, levering zou in agustus zijn maar vorige week hoorde ik dat het wel oktober wordt ivm de fabrieksvakantie kortom ik wacht zo'n 4 a 5 maanden !!!!

Veel succes met je nieuwe Sandero

Jeroen