gebeld door dealer: hij is er!!

• Lien78

Vandaag een telefoontje gehad van Bochane Zeist. Letterlijke woorden van de verkoper: ‘Raad eens waar ik nu naar sta te kijken?’.

Juist: mijn mooie blauwe Duster! Hij is er NU al! Ruim anderhalve maand eerder dan verwacht.

Op zich super, maarrrrr…. de gasinbouw kan niet eerder dan juli. Dus: ik ga ‘m ws. van de week wel halen, maar rijd dan de eerste twee maandne op benzine. Ach, ik denk dat het achteraf nog niet zo stom is om ’m in te rijden op benzine ipv. lpg: je motor wordt op lpg toch heter, en voro die nieuwe onderdelen lijkt me dat niet héél handig.

Dus, beste mensen, volgende week -en met een beetje mazzel déze week al- rijd ik DUSTERRRRRRRRRR! ;)

Ik zal jullie uiteraard nog even jaloers komen maken met hoe fijn hij rijd/zit/eruit ziet etc. :P

• Uulke CarleyWassenaar (Uul)

Van Harte Lien(tu) en hoop je mét je Duster op 6 juni te zien!

• Henkes

Hoi Lien, je wordt je steeds bewuster van je Duster.;)

Gefeliciduster!

• Herke & Brigit

Van Harte Gefeliciteerd !

Inderdaad één van de allereerste privé Dusters in NL.

We zien de foto's wel.

Herke & Brigit

http://mcvjournaal.punt.nl/

• Lien78

Bedankt allemaal. Ben er razend benieuwd naar uiteraard. ;)

Enne… 6 juni? Ik kijk even. ‘t Is hier wel om de hoek, dus wie weet wip ik wel even langs. Hoe laat is’t?

• Daciast

Wij zijn ook benieuwd naar de foto's… en natuurlijk naar de eerste échte gebruikerservaringen! :)

Er zijn nog geen tijden officieel bekend gemaakt door Dacia Nederland, maar ik denk dat je rustig uit kunt gaan van een uur of 10 ‘s ochtends tot een uur of 5 ’s middags!

Groeten,

Mike

http://www.daciast.nl

• Lien78

Nou, dat was een beetje een tegenvaller: een kenteken aanvragen duurt maar liefst vijf (5!!!) dagen… Dus ik kan ‘m ’pas' woensdag ophalen…

Achja, is ook nog snel natuurlijk, wanneer je bedenkt dat het eigenlijk juli zou worden. ;)

Maar vanaf woensdagmorgen de 26e cross ik als een van de eersten in een heuse Duster rond, jippie!!!

Ik zal m'n best doen op de Daciadag in 't Doornse Gat even die bak te komen showen. Beloof echter niks.

• B@TO

Lien78 ,

Gefeliciteerd met je nieuwe Duster, heb je de Bleu Navy kleur? Onze Sandero is in deze kleur en hier geen spijt van. Veel veilige kilometers gewenst :)-D

Gr. BATO

• Avaka

Jawel, je belooft gewoon dat je er bent! ;)

Dan beloof ik je dat het een mooie dag wordt!

En natuurlijk gefeliciteerd met (waarschijnlijk) de 1e Duster in NL op eigen naam.

• Robert

Van harte!

Ik moet nog geduld hebben tot augustus, dan wordt de mijne geleverd.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen

gr Robert