Besteld: Sandero Blackline

• Goijaart

Gisteravond hebben mijn vrouw en ik bij Arend in Oisterwijk dan toch uiteindelijk een Sandero besteld. De keus is gevallen op een Blackline. Met een beetje geluk rijden we over een paar weken al in de nieuwe bolide rond. Er staan in Nederland twee identieke Blacklines op voorraad en we hopen er eentje van binnen te kunnen pikken. Anders wordt het bestellen, met een verwachte levertijd van 3 maanden. Dat zou heel jammer zijn want we willen in juli met de ouders van mijn vrouw (beide in de 70) op vakantie naar Tsjechië. Om dat nou in de 21 jaar oude, gedeukte Citroën BX waar we nu in rond rijden te gaan doen… Dat ding loopt 1 op 8 en valt al rijdend langzaam uit elkaar.

We hebben er lang over nagedacht, flink zitten rekenen, flink zitten inlezen op onder andere Daciast.nl en dit prikbord. De Sandero is écht de enige fatsoenlijke auto die voor ons de juiste verhouding biedt tussen prijs, kwaliteit en binnenruimte. Uiteindelijk zouden we voor de oude BX bij gelijk gebruik, ongeveer evenveel per maand kwijt zijn als met een Sandero. En dan zouden we zowat iedere maand bij de garage staan voor weer een nieuwe reparatie.

Ik hoop oprecht dat de Sandero ons gaat brengen wat we ervan verwachten: rijplezier, ruimte en zekerheid. We houden jullie op de hoogte!

• LED-Lightning

Gefeliciteerd met deze aanschaf en alvast veel rijplezier gewenst!

• El Sandero

Even een reactie op mijn eigen berichtje, omdat ik nu een profiel heb. Es kijken hoe dat werkt…

• Senhor Marim

Gefeliciteerd met de aanschaf!

Wij hebben nu ruim een maand onze Sandero Blackline en hebben er tot nu toe heel veel plezier van!

Het is gewoon een heel leuke maar vooral ook praktische auto :) Ik hoop dat jullie er ook veel plezierige én veilige kilometers in zullen rijden.

• El Sandero

Zojuist telefoon gehad van de dealer, dat het helaas niet gelukt is een van de twee voorraad auto's binnen te pikken. Nu moeten we wachten tot Dacia Roemenië weer een vrachtwagen naar Nederland stuurt, vol met glimmende, nieuwe Sandero's.

Het betekent ook dat ik de oude BX toch nog een beetje op moet gaan kalefateren, om de lange (2500 km toch zeker) reis naar Tsjechië te kunnen doen.

• Uulke CarleyWassenaar (Uul)

Bij INDUMIJ Barendrecht stond afgelopen Zaterdag een Blackline, een zwart juweel maar ik weet niet of die al is besteld

Nog even wachten maar je zal beloond worden met een mooie en heerlijk rijdende auto.

Gr. Uul.