Vandaag de eerste Duster gezien.

• sergeh

Wah ik heb vandaag de eerste DUSTER hier zien rijden in Bonheiden (Mechelen).

Echt wel een mooie wagen.

• filip

JAJA , ik heb er ook vandaag een gezien,,,tussen leuven en aarschot,,een witte (ben niet zo voor wit ,maar wie ben ik om dat te beslissen) en ik heb er ook een gezien op het industrieterrein van haasrode richting autostrade,,een zilvere of zilvergrijs,, niet lelijk ,,DUS DAT MAAKT DAN 2,,,,ik ben trucker en ben dus veel op de weg,,,,en ik moet nog wachten tot einde julie of augustus,,,brutte pech hahahahahahaha>:D<

• sergeh

Die dat ik heb gezien was een zilvergrijze.

Heb je ook een duster besteld Filip?

• filip

Ja,ja vriend ,ik heb er ook een besteld,,de 2X4 LAUREATE 15 DCI ,die bruine van kleur ,,,zonder radio,,,,die zet ik er zelf in,,,maar de wachttijd das weer iets anders,,als je links en rechts ene ziet rijden,dan hoop je altijd dat de garage u maar snel beld ,,maar noppes ,,weer niks hahhahah

• jaap

Ben vanmiddag gebeld dat de Duster er eind juni afgeleverd word. Word het nog een mooiere vakantie

• filip

Dag, jaap,,,ben je nederlander of belg????? want anders moet ik ook eens naar mijn dealer bellen ,,,je doet ons weer hoop krijgen en wanneer heb je hem bij de dealer besteld jaap??? groetjes

• Lien780

Deze Nederlandse dame heeft har Duster de eerste week van maart besteld, en krijgt 'm woensdag al! Snel beslist toen hij nét op de Autosalon stond, en dus ook snel rondrijden gelukkig. Nu moet ik er wél even bij zeggen dat ze me eind juni beloofd hadden, en dat het mazzel is dat hij er nu al is. Dat had de dealer ook niet verwacht.

• wallie

beste mensen

wij hebben de duster 15mei vorige week al zien rijden in emmerich duitsland een bruine

hij is echt gaaf

alleen de kleur bruin is niet mooi de auto wel

wij rijden nu in een stepway

misschien komt er wel een duster

ma dan in het blauw

groetjesssssssssssss

• Tom

Die van mijn vader komt er de eerste week van juli al aan. Besteld in de tweede week van april (1.5 dci 110pk 4x4 Laureate) en toch ook in België.

• filip

Dag,,tom,,heeft je vader dan ene uit stock gekocht,,want de 4x4 was nog niet in productie op 24 april,,,ik heb er een besteld op die datum,,wou ook een 4X4 maar moest dan nog langer dan 5 maanden wachten,,nu moet ik al wachten tot de 33 week,,,dat is einde augustus,voor ik mijn laureate 2X4 krijg