Hoi Ger,
Fijn dat jouw auto er ook al is. Ik zou ‘m lekker meenemen als hij klaar is (radio) en inrijdne op benzine. Pak je belastingvoordeel lekker mee. En dat je ’m dan straks weer even kwijt bent, sja, da's lastig maar ook niet meer dan dat.
Hij bevalt hier heel prima tot nu toe: fijne bak! Stinkt nog gruwelijk naar nieuw, en de katalysator moet even op gang komen (je ruikt 'm en het lampje brandt geregeld), ook al rijd ik écht rustig aan. Hij zit prima trouwens, en er kan héél veel zooi in.
Mij hebben ze half juLi gezegd voor gas, maar ik ga Eurogas volgende week zelf even bellen, want die Bochane-lui hebben bij mij al teveel steken laten vallen; het vertrouwen is een beetje weg. Als ik er zelf de vinger mee aan de pols houd (lpg), dan weet ik zeker dat ik niet onnodig wekenlang te duur (op benzine) ronrtour.
Enne, bochten te scherp nemen: kiept ‘ie om dan? Heb op youtube een soort elandtest-filmpje gezien en dat deed hij best aardig. Maar ik doe echt braaf rustig aan, want ik wil ’m heel houden. Hij moet liefst 15 jaar mee, vandaar.
Succes met jouw Duster, houd 'm (en jezelf!!) heel!