Logan MCV te koop gevraagd

• dacialogies

Voor mijn zoon ben ik op zoek naar een (gebruikte) MCV. Zelf al voorzien :) Iemand die wil overstappen naar de Duster en z'n MCV kwijt wil?

• Hans Freund

Mijn lease Dacia Logan MCV 1.6 16v 7 persoons moet vrijdag 28 mei terug naar de leasemaatschappij omdat ik mijn baan heb opgezegd. Hij is ruim een jaar oud en heeft ongeveer 62000 km op de teller. Als je interesse hebt kan ik aan de leasemaatscahppij vragen wat ze er voor willen hebben.

• dacialogies

Als je dat zou willen doen… Alvast dank!

• Janny

Wij gaan waarschijnlijk een Duster kopen.

Wij hebben een zilver grijse MCV met G3 gastank met een km-stnad van 32.000.

16 kleppen 16V

• Leo Klepper

Met een beetje geduld denk ik dat je zoon een goede (ik bedoel voordelige) slag slaan, er worden veel MCV's op Dusters ingeruild.

• dacialogies

Oké! Dank voor je bericht. Mag ik vragen hoeveel wegenbelasting je betaalt met gas eronder? Want een kilometervreter wordt mijn zoon niet, gaat hem vooral om de ruimte.Maar misschien moet hij de mijne dan wel hebben…..

• GJ

Toch raar eigenlijk. Je krijgt voor meer geld minder ruimte. Juist het argument dat Dacia rijders gebruikte om hun aankoop te rechtvaardigen (zeker de eerste generatie kopers), wordt nu in 1 keer overboord gegooid doordat Dacia een model op de markt gooit dat er beter uit ziet. Zo zie je maar: ook no-nonsense Dacia rijders worden verleid door marketingverhaaltjes.

• Fons

Heb afgelopen woensdag mijn ‘oude’mcv 1.6 16V 5 pers laureate blue egee van 02-2008 met 33000 op de teller in geruild voor een sandero.

Deze staat nu te koop bij Arend Eindhoven. Er zit nog tot 02-2011 fabrieksgarantie op. Misschien iets voor jou zoon.

Perfecte auto is als nieuw. Suc6 ermee.

• janny

dacialogies Schreef:

——————————————————-

> Oké! Dank voor je bericht. Mag ik vragen hoeveel

> wegenbelasting je betaalt met gas eronder? Want

> een kilometervreter wordt mijn zoon niet, gaat hem

> vooral om de ruimte.Maar misschien moet hij de

> mijne dan wel hebben…..

wij betalen 60,– per maand aan wegenbelasting en tanken een volle gas voor 25,–

• dacialogies

Dan moet ie waarschijnlijk nog op hun site worden geplaatst, of hij is al verkocht…. Maar we gaan even informeren!