Logan MCV te koop gevraagd

• Vinnie

Heb je een Dacia, moet je natuurlijk wel een beetje doorkarren om de kosten laag te houden, anders ben je de helft van het voordeel ten opzichte van een tweedehands in ieder geval kwijt. Ik begrijp jullie allemaal niet, teken maar eens een grafiek waar je de kilometerkosten afzet tegen de leeftijd dat je de auto afdankt. Au!!! Je doet een TV toch ook niet na één of twee jaar weg? En dan maar weer een auto die meer verbruikt? Dank je de koekoek!

• GJ

Het verbaast mij ook dat mensen nu al een MCV willen inruilen voor een nieuw jasje om dezelfde auto, zeker als je de berichten van een paar jaar geleden hier zag. Iemand die meer uitgaf dan strikt noodzakelijk werd voor gek versleten.

• HenkM

Geldt niet voor iedereen, was altijd al van plan om te kijken of het na afloop van de garantieperiode interessant zou zijn om in te ruilen.

Als de Duster niet op de markt was gekomen was er een nieuwe MCV gekocht. Nu wordt het dus een Duster.

• Ben

Arend valt onder de Sterngroep en volgens mij is de MCV in Eindhoven al op hun site te vinden. Als het kenteken tenminste 18-ZK-FL is. Foto's ontbreken nog; dat wel!

Link: http://www.sternplaza.nl/occasions.asp?

Succes!!

• arno

Ik ben het geheel met GJ eens. Zie ook mijn reactie op het lijntje :wat biedt De Duster meer dan de MCV

"in eerste instantie dacht ik om te zijn en zeker de Duster te gaan kopen.

Ben afgelopen vrijdag even bij de dealer naar die auto gaan kijken, en ben geheel terug bij mijn MCV

De auto was/is minder robuust dan ik dacht, het was de ambiance uitvoering met simpele wielen zonder trekhaak en toch een prijskaartje van ruim €17.000 ……….en ja voor dat geld kijk je toch even iets verder in de diepte………

Van binnen lijkt het net of ik in mijn MCV zit, zij het wat hoger.

Ai, op vakantie zal ik de topkoffer weer nodig hebben, en een dagje samen met opa en oma ergens naar toe lukt ook niet meer met 1 auto……………en ja daar dan toch 4000 meer voor betalen vind ik het niet waard. Nee voor dat geld laat ik liever net zoals ik nu heb een LPG installatie in mijn auto bouwen

Nee, ik zie ook de meerwaarde niet t.o. mijn MCV, want alleen een leuk uiterlijk is ook niet alles.

Afijn, ieder zijn voorkeur, maar voor mij is vooralsnog de Duster afgevallen. Wie weet later, als de kinderen de deur uit zijn of zo, maar zeker niet eerder.

groet, Arno"

• dacialogies

Ja, bedankt! Ik had hem al gevonden, maar er hangt voor mijn zoon een iets te zwaar prijskaartje aan. ;) Ik zag op het net dat er in Den Haag nog nieuwe 1.4 MCV's in de aanbieding staan; Heeft ie ook nog de 3 jaar garantie! En ik denk dat er niks mis is met een 1.4. Een caravan hoeft hij toch nog even niet te trekken, maar hij kan juist de ruimte van de MCV wel vaak heel goed gebruiken.

Overigens ben ik van mening dat ieder zijn eigen overwegingen mag hebben om voor een bepaald type of model te kiezen. Respect!! Ik verbaas me een beetje over de discussie die hierboven ontstaat in “mijn” draadje. Ik vind zelf de Duster een prachtige auto, maar blijf uit praktische overwegingen, bijv. de instap voor onze inmiddels 10 jaar oude Puck, toch graag in de MCV rijden. En ja, daar ben ik heel eerlijk in: de racefietsjes die wij geregeld meenemen passen denk ik ook niet in de Duster, maar uitgeprobeerd heb ik dat nog niet.

• j.buffing

In de loop van volgende week (week 22) word een rode MCV Laureate 1.6 16v 5 persoons van Mei 2007 omgeruild voor een Sandero.

De auto heeft ± 48000 km gereden en is voorzien van Airco, trekhaak, Cruise control, Parrot Telefoonkit, radio met MP3, SD en I-Pod aansluiting.

Ik weet niet wat hij moet kosten maar informeer eens bij PeTer v/d Brink in Arnhem (Bochane) want daar gaat hij naar toe.

Groetjes

Jan

• dacialogies

Dank voor de tip! Gaan we doen. En veel plezier met de Sandero gewenst!!

• maarten

He hoi,

Ik heb heb grijze mcv 1.6, met 34.000 op de teller.

Afgeleverd december 2008. Voor 9.000,- mag je hem komen halen.

Incl een bak in de laadruimte en radio mp3 speler.

• Bart

Ik heb mijn Dacia Logan MCV 1.6 16v te koop.

Het gaat om de 7-zits uitvoering van de Laureate in de kleur zilver.

De auto is van mei 2007 en heeft 50.000 km op de teller staan.

Is altijd dealer onderhouden en heeft in april zijn 45.000km beurt gehad.

Verder zijn er vorige maand een nieuwe set banden op gegaan. Deze zijn dus nog nieuw.

De auto heeft de volgende extra's bovenop de Laureate uitvoering:

Airco

Opbergbak aan het planfond

Midden arm steun

Getinte ramen vanaf de B-stijl

zilveren ventilatie roosters

radio- cd- mp3- speler met handsfree telefoon mogelijkheid