Wie doet binnenkort zijn Sandero weg?

• BeGe

Wij zijn rustig op zoek naar een gebruikte Sandero omdat de huidige auto wat ouder begint te worden.

Aangezien wij er geen haast mee hebben, kunnen wij rustig om ons heen informeren of er toevallig nog particuliere dacia rijders zijn die plannen hebben om hun Sandero binnenkort in gaan ruilen of gewoon te verkopen. Want over het algemeen als je je auto in gaat ruilen bij de dealer krijg je er een bodemprijs voor terug en als je er om komt moet je de hoofdprijs er weer voor betalen. Dus als er een aanbieding komt houden wij ons zeker aanbevolen >:D<

BeGe

• kees

De Sandero is nog maar net vanaf 2008 op de markt en zal dus niet echt al in prijs gedaald zijn voor een 2e hands.

Mijn mening spaar even door en neem een nieuwe pak je gelijk 3 jaar garantie mee .

Maar dit is mijn mening.

• harryzwol

Hoi BeGe, ik overweeg om mijn Dacia Logan te koop te zetten.

Misschien is dit niet helemaal wat je zoekt, maar misschien spreekt dit je ook wel aan.

Het gaat om mijn Logan sedan 1.5 dCi 70 laureate, kleur Blue Ottoman metallic, kilometerstand 55.000km (geloof me, dat is niet veel voor een diesel).

Naast standaard centr. vergr. met afst. bediening, ook electr. ramen voor, in hoogte verst. stoel, boardcomp. e.d. ook

nog enkele opties zoals middenconsole, trekhaak met 13 polige stekker en verloop naar 7 polige, pioneer radio en pioneer speakers.

Nooit in gerookt, geen enkele schade gehad behalve een hersteld krasje onderaan de voorbumper!

Prima auto, de reden waarom ik hem van de hand wil doen is dat ik minder ga rijden, maar ik heb er ook geen haast mee.

M.v.g. Harry

• BeGe

Wij zijn dus niet op zoek naar een nieuwe auto en ook geen diesel omdat het een stads/boodschappen auto gaat worden en dus heel weinig km's gaat maken. en zoals al gezegd hebben we absoluut geen haast omdat we nog steeds rijden.

Maar alvast bedankt voor de reactie's en het mee denken (tu)

• harryzwol

Gewoon een beetje rond blijven kijken dus, op dit moment staan er ook geen gebruikte Sandero's op marktplaats.

Succes met het vinden van een Sandero, misschien is een demo kopen een idee?

Groeten