Cruise control voor Stepway

• Demietri

Hallo allemaal.

In mijn post over de Radio heb ik me reeds voorgesteld, maar wij krijgen eindelijk binnenkort onze rode Stepway.

Daar heb ik graag een Cruise Control in.

Ik heb bij wat dealers en op internet al gezocht en naar mijn idee heeft de Sandero Stepway een electronisch gaspedaal.

Wat erg handig is voor de cruise control natuurlijk.

Maar,

Is er iemand die ervaring heeft met het gaspedaal van een 2010 Stepway.

Ik kreeg het idee dat er vanaf het gaspedaal een kabelboom naar links gaat en dan vlak tegen de linker wand met een multisteker zit verbonden met de kabelboom van de auto.

het leek alsof daar ook al een voedingsdraad bij zat.

Het kan dus betekenen, dat ik de stekkers los moet maken…….. Cruise Control unit er tussen moet zetten……….. Draadje voor de bediening van de Cruise control en klaar is de klus.

Een mechanische cruise control is een stuk goedkoper, maar vind ik veel te veel werk, dus dat valt af.

Weet iemand toevallig hoe electronisch de Stepway is (ook ivm de cruise Control en parkeersensoren).

Zijn er dingen CanBus gestuurd en zo ja tot hoever gaat dan het Canbus systeem in deze auto?

Alvast bedakt voor tips en pmerkingen.

Groet,

Demietri

• LED-Lightning

Een opmerking kan ik al plaatsen: de Stepway heeft geen Can-bus. Veel verder kan ik je niet helpen, maar hopelijk heb je hier al iets aan

• Demietri

Dank je wel.

Geen Can-bus.

Alles kan dus lekker op de oude manier gebouwd worden.

Geeft iets minder kans op conflicten.

• Demietri

@ LED-Lightning:

(en off-topic)

Ik las jou vraag van een tijd geleden over 2 din, maar daar kwam toen alleen maar een antwoord uit die eindigde met “volgens mij”.

Wat is uiteindelijk het antwoord???

• LED-Lightning

Hoi Demietri, kun je eventueel even een link plaatsen naar dat topic, ik kan me zo snel even niet meer herinneren dat ik die vraag geplaatst heb… haha

• Demietri

Nee, het was ook geen topic over de Radio, maar over iets anders, waar je een uitstapje maakte met een vraag over de Din.

Ik ga even zoeken…..

Het was je eerste “discussie” Waar je vertelde over de aankoop.

Re: Dacia Sandero Stepway gekocht!

Gepost door: loek brusse ()

Datum: 10 september 2009 11:16

Ik heb inderdaad in een ‘gewone’ sandero een proefrit gemaakt

Ik was meteen verkocht

Die stepway lijkt mij alleen maar beter

hogere instap, iets zwaardere motor

Kan iemand mij vertellen of er ruimte is voor een 2 din auroradio ivm navigatie?

Maar er kwam vervolgens toen geen definitief antwoord meer, alleen maar waarschijnlijkheden.

Nu weten we dus zeker dat er echt maar ruimte is voor 1 Din.

• LED-Lightning

Hmmm, ik kan me nog steeds niets herinneren over deze vraag, ik verwacht toch dat iemand anders dit heeft gevraagd. Er staat ook een heel andere naam bij in je quote. Maar goed, je hebt iig antwoord betreffende de dubbeldin.

• Demietri

Ja, sorry voor de verwarring.

Het was iemand anders die de vraag stelde, maar in jou topic.

Maar nu stop ik over die Din, dit moet over de Cruise Control gaan