Dank je wel Kees.
Hopelijk krijg ik wat foto's te zien………
Ik heb wel eens een Custom Sandero Dash gezien, maar dat was voor mij weer een overdreven vormgeving.
De optie voor een 1 din met klapscherm, heb ik overwogen, maar dan zit het klapscherm vóór de ventilatieopeningen in het midden.
Een andere optie is nog te zoeken naar een 1 din Radio met (klein) LCD schermpje.
Het is mij te doen om de achteruitrijd camera en niet voor films.
Maar ik wil gewoon teveel.
De kenwood die ik tot nu toe heb uitgekozen heeft een Parrot car kit en leeft hend in hand met bluetooth audo vanaf mp3 spelers en telefoons.
Tevens heeft deze een aux in en een usb aansluiting voor usb stick en harde schijf en zijn de kleuren van toetsen traploos instelbaar, zodat hij de kleur van de instrumenten krijgt.
Ik ben een beetje een zeurkous, maar het moet strak, of het moet niet. Daar heb ik wel wat verbouwwerk voor over, maar omdat het een eigen auto is en niet van een klant, zijn de kosten en het op de hals te halen werk wel een serieuze overweging om veranderingen aan de auto niet uit te voeren.
Het blijft wel een gezinsauto en hij komt direct in de plaats an de Alfa 156 die bij de dealer blijft als we de Stepway ophalen.
Ik ga ook nog even kijken naar binnenspiegels met lcd, of een lcd in het midden achterin tegen het plafond bij het remlicht.
Maar voor de laatste optie zal ik waarschijnlijk de hemel moeten aanpassen.
Ik laat het in ieder geval weten hoe ik het audio gedeelte heb opgelost, ter afsluiting van dit lijntje.