Zelfdenkend gaspedaal: eindelijk goed nieuws

• jaap

gepost door jaap

datum 8 juli2010 22.35

ben maandag 5juli naar de garage geweest in goes moest om 13uur aanwezig zijn en na 25 min kwam de monteur vertellen dat de softwear geinstalleerd was en dat we even een proefrit wilde maken .het resultaat was dat het gaspedaal normaal functioneerde en nu nog na een 40 km heb zelf proef rit gereden

maak volgende week een grotere rit van 150 km jullie horen van me de garage is renault garage in goes

• Rens

Heb gister contact gehad met dacia/renault nederland. Weten natuurlijk van niks en ik moet maar met de dealer spreken. Dealer (mafait) heeft geen softwareupdate uitgevoerd met onderhoud bijna een maand geleden (zover ik weet). Heb de brief naar mafait gestuurd in de hoop dat ze contact opnemen met de technische afdeling van Dacia, gezien deze niet wilde reageren op mij.

• jack

Heeft er iemand een software update laten uitvoeren…………..heb het bij Kempenaar gevraagd een maandje geleden en die wisten toen nog van NIETS??

• Rens

Volgens mij is de update er nog niet.

• tonny

hallo wij hebben ook een dacia sandero limitid idition.1.2.

we hebben hem van augustus maar zijn nog steeds bezig met dacia nederland en de daeler maar nog niks nieuws.

snap 1 ding niet dat als ze dit al maanden weten waarom verkopen ze de auto nog.

dat ze eerst het probleem oplossen.

• Willem M

Daarom adviseer ik mensen die mij naar mijn bevindingen met de Sandero vragen ook altijd om verder te zoeken (td)

• jack

Ik heb vanmorgen nog met dealer De Jong in leiden gebeld en daar was vandaag nog geen update van het motormanagement bekend.

Wel de klacht en zodra de update binnen was krijgen alle Sandero 1.2 kopers een oproep om dit te laten uitvoeren.

Afwachten nog maar ff

• tonny

nou vandaag allemaal mails verstuurd over de dacia.

dacia nederland erkend de fout niet en wij zijn de enige???

dit forum zou een tol zijn waar iedereen maar rond draait.

nou we hebben mail gestuurd naar de telegraaf,plaatselijke krant,tros radar,sbs6,

tros opgelicht,vara kassa,bovag,anwb en autoweek die hebben het doorgestuurd naar de collega,s tegengas.

als jullie nu ook een mail met de klacht naar deze sturen komen we misschien wat sterker testaan.

• tuinekster

ook een mail met de klacht naar radar gestuurd word er in tussen moe van

volgens renault komt de oplossing eind dit jaar

volgens mij komt de oplossing pas als ik hem naar de sloop breng

• tuinekster

in augustus 2009 besloten wij een dacia sandero te kopen

bij autohaag zeeuw binkhorst

en daar ook besteld een witte na ongeveer 2 maanden bericht gekregen

er was wat fout gegaan bij de bestelling

oké word dan geen november 2009 maar februari 2010

de verkoper inmiddels verhuist naar naaldwijk

en daarna naar zoetermeer

waar de auto word afgeleverd

in februari komt de auto binnen maar helaas geen witte maar een blauwe verkeerde kleur dus

toch maar voor de blauwe gegaan maar voor het ongemak een radio gevraagd en gekregen

op de dag van aflevering kregen wij te horen dat er een nieuwe voorruit in was gezet

deze hadden zij beschadigd

toch de auto maar genomen

al snel kwam ik achter wat storingen

zoals het verkeerd aansluiten van beide speakers bij het openen van de ramen werd de bedrading

er af getrokken

heb dit zelf maar gerepareerd

en condens in beide achterlichten volgens hun mag dit

en een ratelend geluid bij het rechter achterwiel bij hard afremmen

en het jagen van de motor

op 10 maart een afspraak gemaakt

het jagen van de motor komt van het gaspedaal

en er is dus een update nodig na twee maanden zelf maar contact gezocht

nog geen update

na wat google er achter gekomen dat er meer zijn met deze klacht

volgens een forum zou er deze zomer een oplossing komen dus niet

intussen zelf contact gehad met renault

de update word eind dit jaar verwacht

ik heb hier geen vertrouwen in en denk dat er ook geen update komt

kunt u mij helpen

intussen contact opgenomen met radar en kassa en een juridich bureau van kassa info@vdenp.nl mailen mensen wie weet