radiovoorbereiding

• RichardMCV

het is natuurlijk ook een manier om rammeltjes te voorkomen……. B)

Bij deze gefeliciteerd Henk….. Dat worden weer vele mooie kilometers.

en dat wordt over drie jaar inruilen tegen een MPV of een Dacia City? :)

Groetjes,

Richard, www.daciamodellen.nl

• ger 52

stevig vastgezet? Bij mij waren ze volledig dolgedraaid.

• HenkM

Mwah, de Duster heeft 5 jaar garantie dus wilde ik die eigenlijk volmaken (of er moet een erg aantrekkelijk bod van de dealer komen natuurlijk).

Was de Duster niet in beeld gekomen had ik nu een MCV fase 2 gereden (met evenveel plezier), inruilprijs op MCV of Duster was gelijk.

• suzuki

ger 52 Schreef:

——————————————————-

> stevig vastgezet? Bij mij waren ze volledig

> dolgedraaid.

Denk het niet ger 52 als de garage het heeft gedaan zijn ze wellicht hetzelfde tegen gekomen als andere inbouwers.

De schroeven in de voorste deuren zitten veel vaster dan die in de achterdeuren,als je die los wil draaien hoor je ze klikken,dat geluid komt van de stalen klips ,kleine tip zet een platte schroeven draaier achter de torx kop en draai dan een kleine tik geven op het kunstof net rondom de schroefkop(na een slag of 2) doet het ook dan blijft de klip nl wel zitten doe je dat niet springt hij door de spanning die erop komt te staan weg en lijkt het idd op een dolgedraaid gat.

• jaap

Heb vandaag mijn Duster Laureate opgehaald, had geen radio in laten bouwen. Ben vanmiddag aan de slag gegaan en mijn eigen radio ingebouwd. Voorspeakers gekocht en gemonteerd, wat blijkt ook in de achterportieren zitten de speakerdraden. Heb ik toch een keer geluk. Gr. Jaap