Nou, de titel zegt het al, he? Heb je een Duster gespot in het ‘echie’, meld het dan hier. Misschien wel leuk om te zien of het er al een beetje meer worden (ik voel me nog echt een rondrijdend rariteitenkabinet namelijk, haha).
Afgelopen vrijdagmiddag onderweg van Calais (Frankrijk) naar de Belse grens: een zwarte, met Pack Look. En Frans kenteken, dus ik denk niemand van hier. Ik vond het helemaal leuk, want hee: de eerste Duster die ik zag, behalve de proefauto van de dealer en de mijne.
Maar toen, ergens in Brabant, later die middag (kan begin avond geweest zijn), ik vermoed op de A50, of ergens op weg daarheen vanaf Tilburg: eerst een bruine, ook met Pack Look, en binnen 5 minuten nog een zwarte, met Pack Look. Met allebei nieuwe kentekens (nieuwer dan de mijne ook), dus geen testauto's. Ben benieuwd of ik iemand van hier gespot heb!
En ik, met mijn Duster zónder Pack Look, voel me nog wel origineel dus: neemt iedereen dat pack erbij ofzo? Ik vond het het geld niet waard, en ik vond de velgen die je dan kreeg echt niet mooi ook. Het enige wat ik wel handig had gevonden waren de getinte ruiten, maar mijn zoontje vindt de Nijntje-zonneschermen die we nu hebben tóch mooier!
Voor de belangstellenden: ik ben te spotten in regio Midden-NL in een Bleu Minéral Duster. Zonder extra's erop, en nog zonder trekhaak of gastank (maar die komen nog). En mét Nijntje-schermen dus!